  • 21. Data: 2021-12-03 07:37:51
    Temat: Re: Jak w PRLu
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 2 Dec 2021 22:05:34 +0100, Piotr
    Gałka<p...@c...pl> wrote:
    > Nawet nie chodzi o te 300s zbędnej roboty, ale o to, że drastyczne
    > skrócił żywotność urządzenia. Wyszło nam, że przy jakimś tam
    > założonym
    > użytkowaniu skrócił żywotność z kilkudziesięciu lat do 3 miesięcy.
    > Potem urządzenie wysiądzie i będzie, że to nasza wina :(

    ???
    Postawić mu piwo, dzięki niemu sprzedacie więcej urządzeń. Braki w
    pojmowaniu podstawowych celów biznesowych u co poniektórych są
    szokujące. Wy macie sprzedać jak najwięcej urządzeń w czasie
    przekonując klienta do jak najczęstszej wymiany na nowe.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2021-12-03 10:16:58
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    PiteR wrote:

    > Weź wytrzymaj bez latania. W sierpniu byłem w Polsce i już korbki
    > dostaję. Ludzie nie byli w Indiach 14 miesięcy.

    Jeśli Cię to pocieszy, to nigdy nie byłem w Indiach. ;)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 23. Data: 2021-12-03 13:01:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 3 grudnia 2021 o 10:16:59 UTC+1 Piotr Wyderski napisał(a):

    > Jeśli Cię to pocieszy, to nigdy nie byłem w Indiach. ;)

    Jak tak można ziemi przodków nie odwiedzić?
    Fakt, przodkowie dalecy, tzn. ci od ludów indoeuropejskich (czyli ta część przodków
    od -europejskich).

  • 24. Data: 2021-12-03 13:04:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 2 grudnia 2021 o 13:10:08 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):

    > Jak była ebola to się dziwiłem, że ludzie jeszcze latają samolotami.

    Ja się wtedy nieźle wystraszyłem, byliśmy na delegacji w Chorwacji, przesiadka w
    Wiedniu, wracamy w sobotę rano, a po południu dostałem takiej gorączki, jak dawno nie
    - a tu w tym właśnie sobotnim wydaniu wyborczej czytam o tej eboli...
    Już nie pamiętam, czy poszedłem na weekendową pomoc, czy jakoś udało się z prototypem
    tele-porady - na szczęście okazało się, że to angina.

  • 25. Data: 2021-12-03 13:26:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    W dniu 02.12.2021 o 12:55, Piotr Wyderski pisze:

    >Jak się dobrze zastanowić to każdy półprodukt jest dobrem
    >strategicznym. Zresztą nie tylko półprodukt.

    >Ktoś jest w stanie podać przykład produktu, którego brak nie
    >spowodowałby problemów? Nawet brak skakanek albo ekspresów do kawy
    >byłby kłopotliwy.

    Swiat bez skakanek sobie wyobrazam.

    Gorzej ze swiatem bez kawy, a polowicznie - bez ekspresow do kawy.

    Ale np swiat bez gumy do majtek tez bylby przykry.

    J.

  • 26. Data: 2021-12-03 13:29:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    W dniu 2021-12-02 o 12:55, Piotr Wyderski pisze:

    >Ja słyszałem o 2 przyczynach:
    >- pożar (wiosna tego roku) w fabryce wafli półprzewodnikowych w
    >Japonii, która dostarczała jakiś spory procent światowej produkcji
    >(nie pamiętam może 40%, a może więcej),
    >- brak tajfunów na Tajwanie. Typowo w roku podobno są 3..9 a przez
    >chyba 18 miesięcy nie było żadnego i rzeki wyschły a produkcja
    >półprzewodników potrzebuje bardzo dużo wody.

    wow - globalne ocieplenie?
    Czy chinska polityka klimatyczna?

    A moze chinska tajna bron ?

    Ale Taiwan ma na tyle duzą powierzchnie, zeby rzeki dlugo wode
    utrzymywaly ?

    J.

  • 27. Data: 2021-12-03 13:34:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 2 grudnia 2021 o 19:34:54 UTC+1 heby napisał(a):
    > To tylko następne uzasadnie nie tezy, że programiści embedded to bardzo
    > kiepski odpad reszty programistów.

    Myślisz, że mniej płacą?
    Były takie pomysły jednoaplikacjowych, wielowątkowych, wieloplatformowych OSów, np.
    eCos - bardzo fajny.
    Zdecydowanie łatwiej przenieść wbudowaną aplikację - tyle że najtańsza dostępna
    platforma kosztuje min. o rząd wielkości więcej niż takie, na których się te
    aplikacje uruchamia.

  • 28. Data: 2021-12-03 17:28:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Miałbyś troki jak w wojsku czy kąpielówkach z lat 70-tych.

    -----

  • 29. Data: 2021-12-03 18:39:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sobani$1t62$2@gioia.aioe.org>
    user Mateusz Viste pisze tak:

    > Nie rozumiesz, boś nie emigrant. Po Polsku to będzie mniej więcej
    > tak:
    >
    > "Pracuję na hali w UK. W Polsce ostatni raz byłem w Sierpniu i już
    > trudno mi wytrzymać."

    Co ma do tego hala? Z halą to ma tyle wspólnego, że są tam barany :)

    > "Kolega na hali jest z Indii. Też chciałby rodzinę odwiedzić, ale
    > on już od 14 miesięcy jest uziemiony tutaj, w obcej ziemi."

    Indie to tylko przykład bo są i ludzie z Boliwii, Filipin i Nowej
    Zelandii. Oprócz problemu z dostaniem długiego urlopu i niezłą kaską
    wydaną na bilety dochodzą kwarantanny, lockdowny i koszt testów.

    Ludzie są na granicy wytrzymałości psychicznej dlatego latają.
    Bo mogą nie zobaczyć następnym razem ojca matki.

    Ja się w ogólę nie odzywam żeby nie drażnić
    lot 2h i kosz 100zł.

    Nie mam już urlopu.

    > PiteR poprawi jeśli co gdzie źle przetłumaczyłem. :)
    >
    > Mateusz

    Piotr

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 30. Data: 2021-12-03 18:55:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sobctj$nnu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    user Piotr Gałka pisze tak:

    > Oglądam czasami program "Polacy za granicą". Tam wszyscy są
    > zazwyczaj zadowoleni i wcale nie myślą o powrocie do Polski.

    Panie Piotrze, zadowoleni? ;)
    Nieliczni.

    Oni tylko mają pieniądze a jak wiadomo pieniądze szczęścia nie dają.

    Emigranci boją się powrotu jak diabeł święconej wody.
    Wróciliby błyskawicznie do znanych twarzy, miejsc i starych śmieci,
    gdyby zarabiali tyle samo i Polska stała się logiczna a nie absurdalna.

    > Brakuje im tylko pierogów :)

    hoho nie tylko
    chleba, schabowych, ziemniaków, krupniku, ogórkowej,
    pączków, kiełbasy z giełdy samochodowej, porzeczek, agrestu...

    tego tu nie kupisz trzeba gotować samemu, nie ma czasu, nie chce się
    a pieniędzy cały tapczan a w Polsce w knajpie schabowe i tak
    smaczniejsze niż własnej roboty.