  • 11. Data: 2021-01-31 16:35:34
    Temat: Re: Jaka optymalna przekątna monitora?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > 22" Eizo FlexScan S2100, 1600x1200, używka. Same zalety a jak
    > potrzebujesz więcej to dostaw drugi monitor, jak ktoś tu już radził.

    Rozdzielczość 1680:1050 jest gorsza czy lepsza?

    --
    animka

  • 12. Data: 2021-01-31 17:15:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-01-31 o 13:20, _Master_ pisze:

    > Pracuję na trzech monitorach.
    > 1 poczta, przyszło, weszło
    > 2 Roboczy z głównym programem
    > 3 Wyszło, poszło
    >
    > Rzut oka i wiem co się dzieje. Za stary jestem na przełączanie okien ;-)
    >
    > Mam jeszcze jedno wolne gniazdo ;-) na używanej Nvidia Quadro za 50 zł.

    NVidia wyspecjalizowała się w kartach wielomonitorowych. Ma na 16
    monitorów (pojedyncza karta), a można i na więcej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2021-01-31 17:16:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-31 o 16:35, Animka pisze:

    > Rozdzielczość 1680:1050 jest gorsza czy lepsza?

    Im mniej w pionie tym gorzej do pracy

  • 14. Data: 2021-01-31 17:18:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-01-31 o 17:15, Adam pisze:

    > NVidia wyspecjalizowała się w kartach wielomonitorowych. Ma na 16
    > monitorów (pojedyncza karta), a można i na więcej.

    Jeszcze jedno: pracuję w domu na trzech monitorach.
    Model HP LP2475w, rozdziałka natywna 1920x1200.

    Natomiast rozdzielczość 1920x1020 jest jakaś taka "niepełna" - brakuje
    miejsca ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2021-01-31 17:53:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Być może, ale moja nVidia Quatro (M) obsługuje tylko dwa monitory.
    ATI Radeon (M) pod tym względem jest lepsze, bo spokojnie łyka trzy lub więcej -
    nawet kupiłem kartę, a właściwie całą MoBo z
    kompletem karta i radiator (inny dla nVidii, a inny dla ATI, jakieś części milimetra
    na grubości) grafiki, ale to przekładka z
    rozbieraniem i składaniem, bo notebook i jeszcze mi się nie udało bez choćby
    pęknięcia jakiegoś plastikowego zatrzasku.
    Jak Lewy, Milik i Piątek grali każdy w innym dobrym klubie, to czasem potrzebowałem
    trzy mecze na raz oglądać, ale na Herthę szkoda
    czasu, więc ATI czeka w kartonie ;-)
    To samo można załatwić jakimś monitorem o proporcjach 48:9 - byle grafa obsłużyła
    rozdzielczość ;-)
    No i 3 monitory to trochę prądu ciągną.

    -----

  • 16. Data: 2021-01-31 19:20:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-31 o 17:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > No i 3 monitory to trochę prądu ciągną.

    Mówimy o PRACY a nie o rozrywce.

    Filmy na jutubie można sobie oglądać na żenującym TNie laptopa

  • 17. Data: 2021-01-31 20:25:15
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Irokez, 30 sty 2021 w
    news:6015c893$0$518$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Też mam EIZO 22 cale na matrycy VA i nie ma na co się przesiąść.
    > Ale co do tego "przekonania się" zależy co robisz. Dla mnie super
    > sprawa na jednym otworzyć jakiś dokument do podglądu, na drugim coś
    > rysować/pisać.

    A nie czujesz, że ci się monitor "marnuje"? Kiedy używasz 22" do jednego
    dokumentu? Pełno pewnie pustej przestrzeni.
    Właśnie dlatego pytam. Jeżeli np. na 22 nie da się wygodnie używać
    równoległe dwóch rzeczy, to wtedy lepiej już kupić coś większego i
    wykorzystać na maksa, kiedy jest taka potrzeba.

  • 18. Data: 2021-01-31 20:25:19
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Uncle Pete, 30 sty 2021 w
    news:6015b9df$0$514$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Mam monitory 22" i 23", oba 1920x1080, 22" jest OK, ale na 23"
    > przyjemniej się pracuje. Umieszczenie dwóch okien obok siebie to nie
    > tyle problem przekątnej, ile rozdzielczości.

    Tak, wiem, ale wyższa rodzielczość to też kwestia ceny. Z tego co patrzę
    to 1080p jest najczęstszą rozdziałką.

    > Dwie strony Worda lub
    > PDF mieszczą się obok siebie, jak schowasz dodatkowe paski, ale
    > generalnie dla wyświetlania całej strony A4 mnie osobiście trochę
    > brakuję rozdzielczości.

    Ale dajesz radę na tym 22? Czy pomniejszenie dokumentu np. 90% coś
    zmieni? Czy to jednak kwestia pasków itp.?

  • 19. Data: 2021-01-31 20:25:21
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Jacek Maciejewski, 31 sty 2021 w news:8iflzbcl0x3o.qe7g7gtshaoi
    $....@4...net napisałeś/aś:

    > 22" Eizo FlexScan S2100, 1600x1200, używka. Same zalety a jak
    > potrzebujesz więcej to dostaw drugi monitor, jak ktoś tu już radził.

    Ale przy tym 1600 w poziomie, to chyba nie ma szans na 2 strony/dokumenty
    obok siebie?

  • 20. Data: 2021-01-31 20:25:23
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 31 sty 2021 w news:XnsACC389431AE6APanElektronik@127.0.0.1
    napisałeś/aś:

    > in <news:6015b639$0$516$65785112@news.neostrada.pl>

    > W pracy kupili wszystkim panoramy i do tego wklęsle.
    > Widać ludzie tak chcieli, dwa okna obok siebie.
    > Mam wstręt do takiego layoutu. Może czas się przekonać :)

    Zastamnawiam się, czy to jest wybór między 2 mniejsze, czy jeden duży.
    Ale jak już ma być jakaś większa krowa, to na tyle duża, żeby tę
    przesterzeń jakoś wykorzystać.