  • 21. Data: 2021-01-31 20:25:28
    Temat: Re: Jaka optymalna przekątna monitora?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj _Master_, 31 sty 2021 w
    news:6016a080$0$520$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Pracuję na trzech monitorach.
    > 1 poczta, przyszło, weszło
    > 2 Roboczy z głównym programem
    > 3 Wyszło, poszło

    Tylko jakie przekątne? Bo jak powiedzmy większych niż 19, to musisz mieć
    duże biurko i cholernie nakręcisz się głową.

  • 22. Data: 2021-01-31 20:46:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-01-31 o 20:25, pueblo pisze:

    > A nie czujesz, że ci się monitor "marnuje"? Kiedy używasz 22" do jednego
    > dokumentu? Pełno pewnie pustej przestrzeni.
    > Właśnie dlatego pytam. Jeżeli np. na 22 nie da się wygodnie używać
    > równoległe dwóch rzeczy, to wtedy lepiej już kupić coś większego i
    > wykorzystać na maksa, kiedy jest taka potrzeba.

    Nie, Dwie strony PDF, albo jedna w poziomie lub powiększona.
    Do rysowania eCAD z kolei zawsze mało.
    To samo programowanie i diagnostyka PLC - albo wielka ściana, albo ze
    trzy obok siebie nawet.

    Jakbym pisał dokumentacje to z kolei obrócił bym do pionu przynajmniej
    ten jeden.

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2021-01-31 20:48:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 31 Jan 2021 19:25:21 GMT, pueblo napisał(a):

    > Witaj Jacek Maciejewski, 31 sty 2021 w news:8iflzbcl0x3o.qe7g7gtshaoi

    > Ale przy tym 1600 w poziomie, to chyba nie ma szans na 2 strony/dokumenty
    > obok siebie?

    2xA4 i jeszcze brzegi zostają. Co chcieć więcej?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 24. Data: 2021-01-31 20:50:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > Witaj Jacek Maciejewski, 31 sty 2021 w news:8iflzbcl0x3o.qe7g7gtshaoi

    > Ale przy tym 1600 w poziomie, to chyba nie ma szans na 2 strony/dokumenty

    2xA4 i jeszcze brzegi zostają. Co chcieć więcej? A nie tylko rozdziałka
    i przekątna się liczy. Również rodzaj matrycy i np. taki drobiazg jak
    skuteczna automatyczna regulacja jasności.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 25. Data: 2021-01-31 20:54:44
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > Witaj Jacek Maciejewski, 31 sty 2021 w news:8iflzbcl0x3o.qe7g7gtshaoi

    > Ale przy tym 1600 w poziomie, to chyba nie ma szans na 2 strony/dokumenty

    Mam Eizo S2231W z 2009 roku, 1680x1050. Spokojnie dwa obok siebie.
    I kontrast o jakim może sobie pomarzyć w mokrych snach jakikolwiek
    monitor na IPS. Nie mówiąc już, że spokojnie siedzę godzinami bez
    zmęczenia wzroku, a w przyciemnionym pokoju wieczorem również spokojnie
    można pracować i czarny jest nadal czarny a nie siwo-szary, a biały nie
    pali w oczy.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2021-01-31 20:57:40
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-01-31 o 17:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > Być może, ale moja nVidia Quatro (M) obsługuje tylko dwa monitory.

    Co to za staruszek Quatro?

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2021-01-31 22:18:25
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-30 20:40, pueblo wrote:
    > Z waszego doświadczenia - jaką polecilibyście minimalną wielkość monitora
    > do domowego użytku.

    Wszystko zależy od budżetu i przyzwyczajeń. Ja mam dwa 27 calowe QHD
    jeden w poziomie, drugi w pionie i niespecjalnie wyobrażam sobie powrót
    do jednego monitora 1080.

    Tyle że akurat moment na nowy (nawet używany) sprzęt jest bardzo
    kiepski, jest wyjątkowo drogo a będzie jeszcze drożej, jeszcze rok temu
    dawało się jakiś fajny używany monitor 27 cali kupić za 400 zeta, dziś
    bez 750 w zasadzie nie ma co zaczynać szukania.

  • 28. Data: 2021-01-31 22:41:59
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-31 20:54, Irokez wrote:
> [...]
    > zmęczenia wzroku, a w przyciemnionym pokoju wieczorem również spokojnie
    > można pracować i czarny jest nadal czarny a nie siwo-szary, a biały nie

    S2231W gdzieś jeszcze mam, podłączony do mikroskopu chyba. Po przesiadce
    na współczesny monitor ips to można zbierać szczękę z podłogi. Jeżeli
    ktoś przewija dokumenty czy pracuje z dynamiczniejszym obrazem to
    niestety, ale takich zabytków nie ma już co ruszać.

  • 29. Data: 2021-01-31 23:27:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W EliteBooku.

    -----

  • 30. Data: 2021-01-31 23:28:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Wszystko zależy od budżetu i przyzwyczajeń. Ja mam dwa 27 calowe QHD
    jaki model i czy polecasz?

    ToMasz