  • 11. Data: 2020-09-27 22:59:58
    Temat: Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "pioruns" news:rkj9l9$rc5$1$pioruns@news.chmurka.net
    > Nie możesz sobie otworzyć task managera i zobaczyć czy brakuje proca,
    > czy grafiki?

    Nie zrozumiałeś pytania. Pytałem o nowsze karty. Jakbym miał dostęp do
    całego wachlarza kart graficznych to bym po prostu sobie sam to sprawdził i
    nie musiał pytać.
    Wstawiam nowszą i sprawdzam czy jest poprawa. Pytam o nowsze karty, których
    nie mam na stanie. Moja na pewno nie wspiera obecnie już tego kulawego
    ociężałego YT.
    Po co kupować skoro się okaże, że nie ma żadnej poprawy w temacie.
    Same materiały w h264 obecna moja karta wspiera sprzętowo gdy są odtwarzane
    z dysku, wtedy zapotrzebowanie na CPU płyty głównej jest praktycznie żadne.

  • 12. Data: 2020-09-27 23:04:15
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "heby"
    > YT zmienia właśnie domyślny kodek na AV1.

    Które karty to sprzętowo wspierają?

    > Ponadto domyślny kodek VP9 może nie mieć wsparcia sprzętowego na starych
    > złomach.

    Od której karty nvidii to wsparcie się pojawiło dla VP9?

  • 13. Data: 2020-09-27 23:20:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 27 Sep 2020 23:04:15 +0200, w <j77cH.6962$eq3.409@usenetxs.com>, "jedrek"
    <w...@...on> napisał(-a):

    > "heby"
    >
    > Które karty to sprzętowo wspierają?

    "Masz dodatek h264ify, który wymusza dekodowanie video za pomocą H264 na yt"

  • 14. Data: 2020-09-28 00:29:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Sep 2020 22:53:27 +0200, w <cH7bH.2253436$wVe.300899@usenetxs.com>,
    "jedrek" <w...@...on> napisał(-a):

    > Czy karta graficzna ma obecnie jakiś wpływ na ociężałe YT?
    > Załóżmy, że obecnie na pokładzie jest już dziś przeciętna karta GeForce
    > GT220.

    GT220 nie wspiera max VP9.

    Zainstaluj ten dodatek, o którym wspomniałem wcześniej, i zapomniej o
    problemie.

  • 15. Data: 2020-09-28 00:32:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 27 Sep 2020 15:05:09 +0200, w <960cH.2272669$wVe.1457386@usenetxs.com>,
    "jedrek" <w...@...on> napisał(-a):

    > I teraz pytanie czy któreś ze współczesnych kart dekodują to co YT wypluwa w
    > locie na stronie?

    Te:

    GeForce GTX 750 SE, GTX 950, GTX 960 GM206 VP7 F January 2015
    Introduced VP9 and HEVC (Main and Main 10) video decoding
    GeForce GTX TITAN X, GeForce GTX 980 Ti GM200 VP6 E March 2015
    GeForce GTX 1070, GTX 1070 Ti, GTX 1080 GP104 VP8 H May 2016
    Introduced VP9 and HEVC decoding at 8K and HEVC Main 12
    GeForce GTX 1060 GP106 VP8 H July 2016
    NVIDIA TITAN Xp, TITAN X, GeForce GTX 1080 Ti GP102 VP8 H August
    2016
    GeForce GTX 1050, GTX 1050 Ti GP107 VP8 H October 2016
    GeForce GT 1030, MX150 GP108 VP8 H May 2017
    Tesla V100-SXM2, V100-PCIE, NVIDIA TITAN V, Quadro GV100 GV100 VP9
    I November 2017
    NVIDIA TITAN RTX, GeForce RTX 2080 Ti TU102 VP10 J September 2018
    Introduced HEVC video decoding of 4:4:4 profiles
    GeForce RTX 2080 Super, RTX 2080, RTX 2070 Super TU104 VP10 J
    September 2018
    GeForce RTX 2060, RTX 2060 Super, RTX 2070 TU106 VP10 J October
    2018
    GeForce GTX 1650 Super, GTX 1660, GTX 1660 Super, GTX 1660 Ti TU116 VP10
    J February 2019
    GeForce GTX 1650 TU117 VP10 J April 2019
    Nvidia A100 GA100 VP10 J May 2020
    Nvidia GeForce RTX 3090, RTX 3080 GA102 VP11 K September 2020
    AV1 fixed-function hardware decoding
    Nvidia GeForce RTX 3070

  • 16. Data: 2020-09-28 00:34:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 28 Sep 2020 00:32:59 +0200, w
    <o...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > GeForce GTX TITAN X, GeForce GTX 980 Ti GM200 VP6 E March 2015

    Sprostowanie -- te wyżej nie wspierają VP9.

  • 17. Data: 2020-09-28 02:02:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 5f6d21f6$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > https://youtu.be/hY7m5jjJ9mM idzie na Athlonie X2 550
    > z GF GT 520 Ale 2 rdzenie idą na maxa 3.1 Ghz

    Ten film na VBoxie pod WXP i bezpośrednio a do tego jeszcze
    w tle druga część o Morawieckim -- CPU Acera na 3/4...
    (czyli naraz 3 filmy -- 2 na 1080 i 1 (o Morawieckim) na 720)
    CPU -- i5 7200U 2.5 GHz
    GPU -- GF 940 MX

    https://www.youtube.com/watch?v=2MhRT0bf1CE na 720
    https://youtu.be/2MhRT0bf1CE?t=2448 [skąd to znam?...
    trotyl, pociski artyleryjskie, pancerfausty... zasadę
    (ale nie kwas?) rażenia ;) znałem... kumulacja,
    wyściółkowa wiącha ;) miedziana topiąca to i owo
    na swej drodze q zniszczeniu celu...]

    Na 720 oglądam (podczas ćwiczeń okołokręgosłupowych)
    godzinami, co chcę na F-S (C2D i AtiR ileś), o ile
    YT daje 720. W tle zazwyczaj to i owo jeszcze zaprzęgam...

    -=-

    YT daje różne możliwości, w tym jakieś ;) hipernowoczesne...

    -=-

    BTW ww. filmu -- trzeba ZAWSZE pamiętać, że koty to dranie!!! ;)

    [zaś MMorawiecki to podatkowy dyletant -- jego zerowy PIT czy ,,obrotowe
    wspomaganie'' PFR świadczą wyraźnie o zerowym poziomie... PIT zerowy, ale
    ZUS -- nie a przeca składki ZUSowe odliczane są i od podstawy, i od podatku;
    PIT zero, ale gdy ZUS płaci chorobowe, to już niekoniecznie zero, gdyż chorobowe
    pod ów zerowy PIT nie podpada... CHAOS, żeby nie napisać wprost -- BURDEL!!!
    'obroty' w PFR?... dupek w knajpie obraca ;) obrotami; księgowy zna 'przychody'
    itp... ale tu dopiero jest początek ,,obracania''... ;) kontroler PFR weryfikować
    miaU deklaracje VAT7, ale zgłaszający miał podać przychód z KPiR a (wbrew pozorom?)
    te wartości mogą być różne, bo chociażby zaliczki są księgowane do VAT bezzwłocznie,
    zaś do KPiR dopiero w czasie rozliczania faktury końcowej... niemal KAŻDA nowelizacja
    podatkowa MMorawieckiego pokazuje, że ten człowiek przebywa daleko od polskich spraw
    i swą głupotą rujnuje polską gospodarkę... premier rządu RP -- ZERO podatkowe...
    ,,postojówki'' nie wpływają na PIT? -- jak mogą nie wpływać, skoro zmniejszają
    'rozchody'?... do 'przychodów', 'rozchodów' i 'dochodów' należy dopisać
    ,,merytoryczne ;)
    odchody'' MMorawieckiego... -- myśli me kreuję jako księgowa pomoc biurowa... gdy
    dziennie przybywało mniej niż 300 osób -- MMorawiecki dał ponad 300 mld pln, wiec
    teraz chyba czas na 1.5 bln pln?... papier ;) jest cierpliwy, także ,,papier
    wartoąciowy'' -- ale przyszłe pokolenia muszą spłacić te obłędne zobowiązania...
    czym spłacą? -- brakiem rozwoju!!! niemal cały świat będzie rozwijał się, ale
    Polska i Polacy -- niekoniecznie... (trochę wolniej niż reszta?) Chińczyk będzie
    zarabiał 100 razy więcej niż Polak... w morzu/oceanie gigantycznych spłat utonie
    spłacanie mienia pożydowskiego, którego tak wytrwale broni ;) JKaczyński...
    by pozyskać także głosy antysemitów...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2020-09-28 09:08:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak się ten dodatek instaluje?

    -----

  • 19. Data: 2020-09-28 10:13:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    OK, widzę że do każdej przeglądarki trzeba dodać osobno jako add-on.

    -----

  • 20. Data: 2020-09-28 19:42:33
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/09/2020 23:04, jedrek wrote:
    > Które karty to sprzętowo wspierają?

    Poprzez CUDA i OpenCL ta, na które implementacje napisano.

    > Od której karty nvidii to wsparcie się pojawiło dla VP9?

    https://en.wikipedia.org/wiki/VP9#Hardware_device_su
    pport

    Śjakies GTXy 9xx.