  • 31. Data: 2021-02-01 23:14:25
    Temat: Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "pioruns" news:ror8v6$kr0$1$pioruns@news.chmurka.net

    > Przyczytalem watek, uzywasz przedtopopowego CPU i GPU, i do tego Windows
    > XP? I podpinasz to jeszcze do Internetu? Tragedia.

    Tragedia, bo co? Bo należy mieć wszystko najnowsze i brać udział w wyścigu
    donikąd najnowsze, coraz cięższe i coraz więcej zasobów pochłaniające?

    > Sprawdz jak twoj sprzet dziala na Linuksie np Linux Mint 20, a najlepiej
    > pozbadz sie tego zlomu bedzie problem z glowy :)

    Przeceniasz tego Linuxa, w którym tak zakochany jesteś.
    Nie widzę aby tam miało coś lżej działać skoro tam coraz cięższe wersje FF
    są pakowane. Te popularne dystrybucje desktopowe linuxowe też jak widzę już
    podobna choroba ogarnęła od-windowsowa, coraz bardziej to ciężkie.

  • 32. Data: 2021-02-03 23:44:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Feb 2021 23:14:15 +0100, w <X2%RH.23034$Zu3d.10703@usenetxs.com>,
    "jedrek" <w...@...on> napisał(-a):

    > Problem w tym, że obecnie karta na YT nie wysyca GPU, obciążenie GPU wg
    > programu GPU-Z przy odtwarzaniu YT to raptem kilka %, bo cały ciężar
    > przetwarzanie idzie na CPU i ten dostaje 80% obciążenia.
    > Czyli historia się powtarza, przecudowali na stronie YT i karta graficzna
    > tego nie rozumie.

    A w czym problem?
    Wymuś naYT przesyłanie materiału w H264 i po problemie.

  • 33. Data: 2021-02-10 15:15:54
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    > Wymuś naYT przesyłanie materiału w H264 i po problemie.

    Jaki opis łopatologiczny jak to zrobić?
    Zapewne tylko na najnowszych przeglądarkach działa.
    Czyżby wtyczka jakaś do FF?

    Generalnie pytanie wciąż pozostaje bez odpowiedzi.
    Czy taka GT220 a powiedzmy np. GT1030 to będzie widoczna jakaś różnica w
    tych przeładowanych stronach jak YT, że to się tam wszystko muli? A po
    zmianie trochę łatwiej się to będzie ładować?
    Czy raczej coraz nowsze karty to tylko ważna kwestia do graczy, a typowe
    oglądanie materiałów na stronie, albo z tunera gwizdka DVB-T nie ma już
    kompletnie znaczenia i od któregoś tam progu kart graficznych zmieniając je
    na coraz wyższe jako NIEgracz nic więcej przyspieszenia, mniejszej
    ociężałości nie ujrzymy? Jest taki próg powyżej którego numerek karty jest
    ważny tylko dla graczy, a dla kogoś kto nie gra, wystarczy model taki a
    taki? Jaki model dziś ustawia ten najniższy próg?
    Rozumiem, że GTX v GT ma znaczenie tylko dla graczy, że wersja X ma dla nich
    przeważnie większego kopa i przy okazji jest większym piecykiem jeżeli ten
    sam numer.

  • 34. Data: 2021-02-11 13:45:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Feb 2021 15:15:54 +0100, w <uURUH.227151$OYL9.199089@usenetxs.com>,
    "jedrek" <w...@...on> napisał(-a):

    > Jaki opis łopatologiczny jak to zrobić?
    > Zapewne tylko na najnowszych przeglądarkach działa.
    > Czyżby wtyczka jakaś do FF?

    Wtyczki do przeglądarek.

> [...]
    > tych przeładowanych stronach jak YT, że to się tam wszystko muli? A po
    > zmianie trochę łatwiej się to będzie ładować?

    Sprawdź i opisz wrażenia. Zajmie ci to mniej czasu niż napisanie tego posta.

  • 35. Data: 2021-02-17 13:08:54
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "radekp"
    > Sprawdź i opisz wrażenia. Zajmie ci to mniej czasu niż napisanie tego
    > posta.

    A ty dalej swoje mądrości...
    Wyłączenie kompa, wyjęcie karty, wstawienie innej testowanej, zainstalowanie
    sterowników, na pewno nie zajmie mniej czasu niż napisanie 10 zdań na grupę.
    Już wcześniej pisałem, że jakby miał swobodny dostęp do całej gamy
    współczesnych kart graficznych, to sam robię namacalne testy i nie zadaję
    pytań. I nie ma problemu, że testy by trwały nawet i 3h. Z braku dostępności
    do meteriału porównawczego po prostu pytam. A że dostępu nie mam, to pytam o
    opinię innych, bo nie będę kupował 10 wersji kart aby wybrać jedną z nich,
    powyżej której inne nowsze nic nie wnoszą do rozważanego tematu.
    Generalnie idąc twoim dziwnym tropem, to każde zapytanie czy to na grupach
    czy na forach można zbyć: sam sobie sprawdź...

  • 36. Data: 2021-02-17 13:38:24
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 01/02/2021 22:14, jedrek wrote:
> [...]
    >
    > Tragedia, bo co? Bo należy mieć wszystko najnowsze i brać udział w
    > wyścigu donikąd najnowsze, coraz cięższe i coraz więcej zasobów

    Cytat od Ciebie z pierwszego posta:
    "strona ładuje się jak krew z nosa, bo proca brakuje na starej jednostce
    dwurdzeniowej na tej "nowoczesnej" stronie by załadować te wszystkie
    skaczące węże i wodotryski. "

    Odpowiedz sobie sam, czy potrzebujesz upgrade :)

    > Przeceniasz tego Linuxa, w którym tak zakochany jesteś.

    Nie uzywam Minta. Po prostu polecam go tym, co sie na innych nie znaja.
    Sam uzywam Debiana.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 37. Data: 2021-02-19 08:30:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-17, pioruns <w...@w...com> wrote:

> [...]
    > skaczące węże i wodotryski. "
    >
    > Odpowiedz sobie sam, czy potrzebujesz upgrade :)

    Myślę, że poważniejszy problem to brak wsparcia dla łatania wszystkich
    dziur, które pojawiły się od czasu gdy wsparcie M$ dla XP się skończyło.

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2021-02-19 15:35:28
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 19/02/2021 07:30, Marcin Debowski wrote:

    > Myślę, że poważniejszy problem to brak wsparcia dla łatania wszystkich
    > dziur, które pojawiły się od czasu gdy wsparcie M$ dla XP się skończyło.

    Zgadza sie.. W krajach trzeciego swiata nadal uzywaja Windows XP, bo nie
    stac ich ani na nowy system, ani na nowy komputer. Nie wiedzialem, ze
    takie rzeczy wystepuja tez w Polsce.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 39. Data: 2021-02-22 15:47:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Feb 2021 13:08:54 +0100, w <pH7XH.16645$%ir4.6848@usenetxs.com>,
    "jedrek" <w...@...on> napisał(-a):

> [...]
    > sterowników, na pewno nie zajmie mniej czasu niż napisanie 10 zdań na grupę.

    Przecież twoja karta wspiera H264. To go wymuś w przeglądarce na YT i sprawdź.

> [...]
    > Generalnie idąc twoim dziwnym tropem, to każde zapytanie czy to na grupach
    > czy na forach można zbyć: sam sobie sprawdź...

    Na każdej karcie graficznej z H264 YT będzie działał tak samo lub w zbliżony
    sposób. Z dokładnością oczywiście do wspieranego formatu H264, bo mp. Twoja
    może nie wspierać 4k60fps itp.

  • 40. Data: 2021-02-24 15:23:48
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    W dniu 19.02.2021 o 15:35, pioruns pisze:

    > Zgadza sie.. W krajach trzeciego swiata nadal uzywaja Windows XP, bo nie
    > stac ich ani na nowy system, ani na nowy komputer. Nie wiedzialem, ze
    > takie rzeczy wystepuja tez w Polsce.

    W Polsce tylko jeden idiota ma z tym problem, szum statystyczny, olać i
    zająć się czymś pożytecznym radzę.

    --
    pzdr
    Roman