  • 71. Data: 2009-09-11 14:41:02
    Temat: Re: Katastrofa Airbusa - czarne skrzynki ...
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > W tym punkcie wyjścia znalazła się tylko jedna uwaga -- że są drogie.
    > Ja zaś twierdzę, że powodów niestosowania pomysłów podawanych przez
    > PT dyskutantów jest wiele, a ten finansowy jest gdzieś bliżej końca
    > listy.

    I tak, i nie. Nawet jeśliby przyjąć obsługę VDR za mało kosztowną, to jeśli
    by chcieć zrobić śledzenie i zapis warunków lotu za pomocą satelity, to
    wtedy zaczyna to kosztować jak zboże, o ilości danych nie wspominam, a o
    tych satelitach, które te dane musiałby odebrac i nadać w każdym punkcie
    globu.
    Przem