    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kto wczoraj w Lodzi mial szlifa ?
    Date: Thu, 23 Apr 2009 15:34:37 +0200

    Darek Mroz pisze:

    > Co się zgłasza?
    > Niestety obserwuję technikę jasdy mocyklistów i woła ona o pomstę.
    > Większość takich szlifów jest samozawiniona. Najpierw powinni się douczyć

    Chciałbym zobaczyć co ty zrobisz jeśli coś takiego cię trafi. Tak się
    nieprzyjemnie składa, że samochody hamują w trybie awaryjnym znacznie
    lepiej niż motocykle. Jeśli dodatkowo nie masz ABS i nie spodziewasz się
    czegoś takiego, to zaliczysz (podobnie jak ja, żeby było jasne)
    dokładnie takiego samego szlifa.

    Sekretem jest nie tyle spodziewać się, czy hamować jak Rossi, tylko z
    odległości ocenić, że hamować będzie trzeba i zacząć na wszelki wypadek.
    Tyle, że nie da się przewidzieć wszystkiego...

    Ostatnio miałem taką samą sytuację. Dwa auta przede mną, pierwsze
    włączyło lewy kierunek. Drugie lekko przyspieszyło, co spowodowało że na
    wszelki wypadek nacisnąłem hamulce, wyobrażając sobie co się stanie jak
    się pieprzną na środku drogi. Minęli się o milimetry.
    Gdybym tak nie zrobił, to przeleciałbym przez któryś z dachów, bo
    oczywiście stanęli blokując całą drogę.

    --
    fv