  • 381. Data: 2020-08-28 18:25:14
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:rib8rp$q6a$4$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 28-08-2020 o 14:02, J.F. pisze:

    >Co zyskasz to stracisz w Austrii.

    Nie nie - wiem, wiec nie jade przez Niemcy.

    Predkosc trzeba wiec trzymac na czeskich i austryjackich autostradach,
    nieduzą, bo jednak mandat, ale te 139 czy 144 w/g gps jechac.

    J.

  • 382. Data: 2020-08-28 18:26:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 28-08-2020 o 15:26, J.F. pisze:

    >Większość łądowarek jest uruchamiana z aplikacji, więc widzisz z nich
    >czy się ładuje.
    >Zazwyczaj masz też możliwość zdalnego połączenia się z własnym autem,
    >aplikacją jego producenta (np. MyRenault), więc też możesz podejrzeć.

    Ale tak zdalnie - zostawiam auto, ide sobie na p... obiad, i sprawdzam
    ile sie jeszcze bedzie ladowac i czy mam czas na jeszcze jedna colę ?

    J.

  • 383. Data: 2020-08-28 18:52:47
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-28 o 18:26 +0200, J.F. napisał:
    > Ale tak zdalnie - zostawiam auto, ide sobie na p... obiad, i
    > sprawdzam ile sie jeszcze bedzie ladowac i czy mam czas na jeszcze
    > jedna colę ?

    Ten sam problem występuje od lat w pralniach automatycznych - i
    rozwiązanie zupełnie proste, działające też z samochodem: sprawdzić ile
    czasu prania wyświetla pralka i obliczyć sobie godzinę o której trzeba
    być z powrotem, zanim pranie zostanie przez kogoś wyrzucone na ulicę.

    Mateusz

  • 384. Data: 2020-08-28 19:11:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 28-08-2020 o 13:48, J.F. pisze:

    > i 16h ... co nie znaczy, ze 10 jest niemozliwe.

    >Bez napinki (a o tym była mowa) - jest niemożliwe.
    >To że tak w ogóle by się dało, to jest pewne - jakiś supersamochód,
    >dużo kasy na mandaty i można dawać w palnik i rekordy pobijać....

    Nie supersamochod, tylko troche szczescia z korkami i bez marudzenia
    na stacjach.

    >Będzie.
    >Za to z tysiąc złotych taniej. Wybór dość łatwy...

    Zaplacone z gory przy zakupie, nie zwroci sie nigdy :-)

    >Dwa dni zamiast dwóch.
    >Sprawdzone wielokrotnie empirycznie.

    A to tylko ty.

    J.

  • 385. Data: 2020-08-28 19:22:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    On Friday, August 28, 2020 at 9:09:20 AM UTC+2, Cavallino wrote:

    >mozna i tak ;)
    >ale ja wole szybko dojechac na miejsce i isc do fajnej lokalnej
    >knajpki, jedzenie na stacjach benzynowych, czy Mc drive raczej
    >calkowicie odpada ;)

    ale takich 1200km przejechac bez posilku to troche trudno, choc ja
    akurat nie mam wielkiego ssania.

    Hotdog czy hamburger - stosunek mam dosc obojetny - ani to dobre, ani
    bardzo złe.
    Głod mozna zaspokoic.

    Na niektorych stacjach, czy juz raczej "MOP" mozna zjesc troche lepiej
    ... ale jesli zona robi dobre kanapki, to znow jest konkurencyjna :-)

    No i Ty jedziesz na noc, ja taki dystans raczej w dzien, to zawsze
    jest ryzyko, ze lokalne knajpki pozno w nocy beda juz zamkniete.
    Ale jak przyjedziesz na 7 rano, to niekoniecznie beda otwarte :-)

    J.

  • 386. Data: 2020-08-28 20:32:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >trzeba
    >być z powrotem, zanim pranie zostanie przez kogoś wyrzucone na ulicę.

    Nie korzystam z takich pralni, ale IMO -pralka odmierza czas w miare
    dokladnie.

    A na ile dokladnie bedzie to w samochodzie podlaczonym do ładowarki ?

    P.S. na YT "wysyp" takich filmow
    https://www.youtube.com/watch?v=C7fop__eezo
    https://www.youtube.com/watch?v=piaYkzOJK-8
    https://www.youtube.com/watch?v=2wu_Z4M5RxU
    https://www.youtube.com/watch?v=tkO9N-slctM

    Niektorzy sie musza pochwalic, czy ukryta kryptoreklama ?

    J.

  • 387. Data: 2020-08-29 03:13:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 18:25, J.F. pisze:

    > Nie nie - wiem, wiec nie jade przez Niemcy.
    >
    > Predkosc trzeba wiec trzymac na czeskich i austryjackich autostradach,
    > nieduzą, bo jednak mandat, ale te 139 czy 144 w/g gps jechac.

    No i właśnie dlatego nie ma szans na 126 km/h średniej.
    Trzeba by trzymać 160 i więcej.

  • 388. Data: 2020-08-29 03:14:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 18:26, J.F. pisze:

    > Ale tak zdalnie - zostawiam auto, ide sobie na p... obiad, i sprawdzam
    > ile sie jeszcze bedzie ladowac i czy mam czas na jeszcze jedna colę ?

    Ile się będzie ładować to Ci auto wyświetla po rozpoczęciu ładowania.
    Więc wiesz kiedy masz wrócić.
    Potem możesz zweryfikować zdalnie.

  • 389. Data: 2020-08-29 03:17:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2020 o 19:11, J.F. pisze:

    > Nie supersamochod, tylko troche szczescia z korkami i bez marudzenia na
    > stacjach.

    > Zaplacone z gory przy zakupie, nie zwroci sie nigdy :-)

    No ja zapłaciłem tyle, zwróciło się w miesiąc.
    Od tego momentu już tylko oszczędzam.

    > A to tylko ty.

    Nie, nie tylko ja.
    I nie każdy jedzie z Wrocławia i ma do południowej granicy 100 km.

  • 390. Data: 2020-08-29 08:58:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-29 o 03:14, Cavallino pisze:

    > Ile się będzie ładować to Ci auto wyświetla po rozpoczęciu ładowania.
    > Więc wiesz kiedy masz wrócić.

    Znowu coś musisz.