  • 181. Data: 2021-05-07 21:02:20
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.05.2021 o 19:41, _Master_ pisze:

    > Produkcja maseczek na taką skalę do noszenia na otwartym powietrzu to
    > niepotrzebne zanieczyszczanie środowiska ;-)

    Pisz o tym często i bezsensownie.

  • 182. Data: 2021-05-08 11:09:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Poczujesz w końcu to gryzienie w dupsko?

  • 183. Data: 2021-05-09 22:25:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Nie widzę nic optymalnego w braku garażu,

    Co to ma wspólnego z wyborem między mieszkaniem a domem? Blok może mieć
    garaże podziemne, dom może nie mieć garażu, garaż można wynająć w
    okolicy bloku, garaż można dobudować do domu.

    > gniazdka do ładowania
    > samochodu,

    Jw.

    > ogródka.

    Ludziom nie chce się domowych kwiatków podlewać a Ty o ogródku piszesz,
    który znacznie więcej energii i czasu wymaga. Rozumiem hobby, ale to ...
    ludzie różne hobby mają a nie tylko ogródki.

    > W tupiących dzieciarach,

    Gdzie tak masz?

    > pijackich awanturach

    Jw.

    > wiertarkach od świtu do nocy.

    Jw.

    > Jak również w zalanych mieszkaniach,

    Prędzej mi dach w domu przecieknie...

    > braku wody, bo ten od remontu na VI cały pion wyłączył

    Gdzie tak jest?

    > i użeranie się
    > o wybór kablówki.

    W domkach po prostu Ci nie doprowadzą. To rzeczywiście nie musisz się
    użerać bo sprawa jest z góry skazana na niepowodzenie.

    > Męczenie 43 sąsiadów o zgodę na instalację
    > klimatyzacji,

    Są gotowe budynki klimatyzowane.

    > anteny satelitarnej itp.

    Którego kanału nie masz?

    > Mój syn ma 11 sąsiadów i mam spory ubaw jak widzę załatwianie
    > czegokolwiek i chodzenie z obiegówką.

    Gdzie tak jest?

    > Remont nie mógł czekać 10 lat. Biorąc kredyt robię remont kiedy chcę i
    > nie muszę czekać i znosić niedogodności. Kredyty budowlane nie są
    > drogie.

    Dobra dobra, to nie ma znaczenia. Znaczenie ma, czy muszę sam
    wszystkiego pilnować czy mogę liczyć na zarządcę.

    > Reszta jest już załatwiona.

    Nie sądzę. Zgłaszałeś sprawy o których ja przez całe życie nie myślałem.
    A zupełnie nie docierają te, o których pisałem.

    > Zdarzało mi się pomieszkiwac w slumsach :P

    Ty nie wiesz co to są slumsy!

    > j.w.

    > Nie znasz dnia ani godziny... Jak masz 10 sąsiadów nad sobą...

    To się zalewają mieszkania nad Tobą a nie Tobie.

    > Na to wygląda. Ciągle coś poprawiają.

    Gdzie tak jest?

    > Tak standardowo, to bloki bywają jeszcze nieocieplone,

    Gdzie tak jest?

    > okna niezbyt
    > szczelne

    Jak bardzo musiałyby być nieszczelne by skasować bezwładność bloku?

    > a sezon ciepłowniczy rozjeżdża się z aktualną temperaturą.

    Przecież to jest ustawowo ściśle związane z aktualną temperaturą.

    > Mam dom ocieplony, szczelne okna i klimatyzację, która tę małą
    > pojemność cieplną utrzymuje w ryzach. Dogrzewać muszę poniżej -5°C a
    > takich dni w roku jest bardzo mało.

    > My już jesteśmy starzy.

    Widać niewystarczająco skoro nie widzisz problemów ludzi w podeszłym wieku.