  • 11. Data: 2021-05-04 12:08:36
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 10:14, K pisze:

    > Bo elektryk jest swietny pod warunkiem, ze jezdzisz po miescie i mozesz
    > go naladowac za darmo w miejscu pracy i z paneli pod domem. Natomiast z
    > tymi fanbojami to jest tak, ze jeden sie przesiadl na spalinowy bo mu
    > sie przestala kasa zgadzac, drugi by chcial miec ale skonczyl na
    > hybrydzie, a trzeci w ogole nie ma ale ma za to najwiecej do powiedzenia
    > w temacie.

    Należy dodać, że pierwszy jest trolem (wcale bym się nie zdziwił gdyby
    anie wcześniej nie zapierdalał ani się na elektryka nie przesiadł, tylko
    ludzi trigeruje;).

    Drugiemu to w zasadzie elektryk by pasował, tylko mu żona nie pozwoliła
    - już bardziej porażkowego tłumaczenia tu nie usłyszymy;)
    A i ta hybryda ma zjebany soft od baterii i bardzo mu to przeszkadza ale
    nie aż tak żeby narzekać na elektryki - elektryki są ok, tylko w jego
    modelu zjebali baterię - po prostu miał pecha - gdyby nie żona o by miał
    innego z dobrą;)

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-05-04 13:58:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 May 2021 16:21:17 +0200, RadoslawF wrote:

    > Nie tylko jemu.
    > Ale fanboje zaraz nam będą udowadniać że elektryk jest świetny
    > i nadaje się dla wszystkich a tylko dla nich nie.

    Nie cieszcie sie, bo na to jest bardzo proste rozwiazanie - trzeba
    podniesc ceny paliw :-(

    J.

  • 13. Data: 2021-05-04 14:34:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 13:58, J.F pisze:

    > Nie cieszcie sie, bo na to jest bardzo proste rozwiazanie - trzeba
    > podniesc ceny paliw :-(

    Ja mam lepsze - trzeba podnieść cenę paliw i prądu - skoro pokątnie
    możesz ładować elektryka to należy się akcyza. Będziesz płacić więcej za
    paliwo i i za prąd. Nawet jak nie będziesz miał elektryka - genialne, co?

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-05-04 14:42:17
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2021 13:34, Shrek wrote:

    > Ja mam lepsze - trzeba podnieść cenę paliw i prądu - skoro pokątnie
    > możesz ładować elektryka to należy się akcyza. Będziesz płacić więcej za
    > paliwo i i za prąd. Nawet jak nie będziesz miał elektryka - genialne, co?

    Dobrze, ze Mati juz wyrosl z usenetu.

  • 15. Data: 2021-05-04 14:48:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 13:42:17 +0100, K wrote:
> [...]

    I kartki na prad, a przynajmniej na przydzialowa ilosc taniego.

    > Dobrze, ze Mati juz wyrosl z usenetu.

    Nie martw sie - jego doradcy dobrze o tym wiedza ...

    Ale cos mi wychodzi, ze najpierw to zakaza sprzedawania wegla
    detalicznie.

    J.

  • 16. Data: 2021-05-04 15:07:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Monday, May 3, 2021, 8:27:28 PM, you wrote:

    > Skomentuj:
    > "Koszt przejechania 100 km przekracza 60 zł"

    Dziwne - ja za 20 kWh płacę 6 PLN.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2021-05-04 16:29:11
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-04 15:07, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dziwne - ja za 20 kWh płacę 6 PLN.

    Domniemuję że chodzi o drugie i kolejne 100 km z rzędu, względnie
    średnią z całej wyprawy Warszawa - Kraków - Warszawa.

  • 18. Data: 2021-05-04 16:35:40
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2021 15:29, m4rkiz wrote:

    > Domniemuję że chodzi o drugie i kolejne 100 km z rzędu, względnie
    > średnią z całej wyprawy Warszawa - Kraków - Warszawa.

    I jeszcze te slynne obiady no i zwiedzanie lokalnych atrakcji podczas
    ladowania. To tez kosztuje ;)

  • 19. Data: 2021-05-04 16:59:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello m4rkiz,

    Tuesday, May 4, 2021, 4:29:11 PM, you wrote:

    > Domniemuję że chodzi o drugie i kolejne 100 km z rzędu, względnie
    > średnią z całej wyprawy Warszawa - Kraków - Warszawa.

    Źle domniemasz. Piszę o 20 kWh, nie o kilometrach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2021-05-04 17:17:49