  • 21. Data: 2010-03-19 11:59:55
    Temat: Re: Mandaty do zwrotu??
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Eeee.....I tak nie zrozumiesz. Powtórzę: Policja I Sądy problemu z tym nie
    > mają.
    > Temat do filozofowania mają tylko neostradowe popierdułki ;)

    Ty naprawde jestes głupi, jak sobie wyobrażasz legalne ukaranie kogoś kogo
    nie da się zidentyfikować, tylko na podstawie wskazania przez inną osobę. Ja
    powiem, że to Ty mnie wiozłeś, Ty że było na odwrót. I co sąd ukarze nas obu
    po połowie albo mnie za to że jestem właścicielem pojazdu którego nie
    prowadziłem? A co w przypadku współwłasności, kare rozdzieli na obu bo
    praktycznie każda z osób LEGALNIE ma prawo poruszać się pojazdem?

  • 22. Data: 2010-03-19 12:25:49
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ty naprawde jestes głupi,

    Przestań gadać do lustra jako wypowiadasz się na forum publicznym.

> [...]
    > nie prowadziłem? A co w przypadku współwłasności, kare rozdzieli na obu bo
    > praktycznie każda z osób LEGALNIE ma prawo poruszać się pojazdem?

    Powtórzę " nie rozumiesz o czym tu się dyskutuje.
    Przypomnę,że dyskusja dotyczy karania za niewskazanie (wbrew obowiązkowi)
    osoby której się w określonym czasie powierzyło swój pojazd. A nie gamoniu
    niewidocznego na zdjęciu kierowcy. Ile razy można w kółko to samo.

    "Art.78 par.4. Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na
    żądanie uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub
    używania w oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i
    wiedzy przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec."

    1.Czego w powyższym przepisie nie rozumiesz cymbale?
    2. Wskaż dupku gdzie masz w tym przepisie obowiązek i groźbę kary za
    niewskazanie KIEROWCY .

    Wystarczy?

  • 23. Data: 2010-03-19 12:32:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX bax@_klub.chip.pl ...

    > Ok, co w sytuacji kiedy wskazujesz kierowce bo FAKTYCZNIE nie Ty
    > prowadziłeś, a kierowca co na dzień dzisiejszy nie jest niczym dziwnym,
    > "pracuje na zmywaku w anglii" ?

    Teoretycznie policja mogłby to sprawdzic.
    Teoretycznie moga przeciez wysłac korespondencje do Anglii.
    Co robią w praktyce - nie wiem.
    Ważne jest, że jak udowodnią ci kłamstwo, to pewnie będą jakieś
    konsekwencje. (Jakie?)

  • 24. Data: 2010-03-19 12:38:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > osoby której się w określonym czasie powierzyło swój pojazd. A nie gamoniu
    > niewidocznego na zdjęciu kierowcy. Ile razy można w kółko to samo.

    Ale ogólnie jesteś za czy przeciw karaniu bo chyba krew już Ci tak załała
    zaropiałe oczy, że nie ogarniasz kto jakie przyjął stanowisko.

    BTW: rozumiem, że zasób słownictwa jakim dysponujesz ogranicza używanie w
    zdaniach innych zwrotów niż wyzwiska.

  • 25. Data: 2010-03-19 12:42:54
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Ale ogólnie jesteś za czy przeciw karaniu bo chyba krew już Ci tak załała
    > zaropiałe oczy, że nie ogarniasz kto jakie przyjął stanowisko.

    Najpierw odpowiedz, czego w podanym przeze mnie (i nadal obowiązującym)
    przepisie z Prawa o Ruchu Drogowym nie rozumiesz. Potem dopiero pogadamy o
    tym czy się z tym zgadzam czy też nie. Bo nie nasze "chciejstwo" było
    przedmiotem "debaty" ;)

  • 26. Data: 2010-03-19 12:43:12
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości news:Xns9D4066672138Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > zgadzam się z Krzysztofem.
    > Do tego specjalne licencje na uzywanie nozy w kuchni, a za ewentualne
    > morderstwa odpowiada właściciel noża.
    > Co prawda nie będzie sprawiedliwie, ale będzie łatwo.

    A bedzie jeszcze latwiej kiedy beda egzekwowac od producenta samochodu...

    --
    Picasso

  • 27. Data: 2010-03-19 12:44:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Teoretycznie policja mogłby to sprawdzic.
    > Teoretycznie moga przeciez wysłac korespondencje do Anglii.

    Do kogo? A co jeśli po 2-3 miesiącach jak sprawa wreszcie trafi na biurko
    jakiegoś urzędnika ten ktoś wskazany zmieni miejsce zamieszkania? Masz
    ponosić konsekwencje tego, że policja nie potrafi dotrzeć do sprawcy?

    > Co robią w praktyce - nie wiem.
    > Ważne jest, że jak udowodnią ci kłamstwo, to pewnie będą jakieś
    > konsekwencje. (Jakie?)

    Jak udowodnią, na zasadzie "ten ktoś tam już nie mieszka" więc pewnie Pan
    kłamał?

    Jestem za karaniem ale tylko wtedy jeżeli dowody /zdjęcie/ jednoznacznie
    wskazują na sprawcę. Ciąganie ludzi po sądach bo policja domaga się karania
    "jak leci" jest przegięciem.

  • 28. Data: 2010-03-19 12:52:00
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jaki sąd?? Stwierdził to podrzędny dziennik powołując się na jakieś tam
    > wyroki sądów z zadupia. Pomyśl, ile takich spraw trafia do Sądów w
    > Warszawie, Krakowie, Łodzi itp. A one problemów z tym nie mają.

    widzę że dyskusja z Tobą trochę nie lezy w moim zakresie
    szczególnie patrząc na pozostałe Twoje posty o Twój poziom a raczej jego
    brak
    sąd jest sąd a nazywanie miast zadupiem świadczy tylko o Tobie i Twoich
    kompleksach
    tak jak większośc piszących w tym wątku rozumiemy co mówią przepisy
    rozumiemy co to precedens ale skoro wystąpiła taka sytuacja w kilku sądach
    to jest to jakaś przesłanka ku DYSKUSJI na ten temat a nie wzajemnego
    obrzucania się obelgami co skutecznie próbujesz tu robić
    mimo to pzdr
    GL

  • 29. Data: 2010-03-19 12:55:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl>
    ndatu,18490,3193982,1,prasa-detal
    >Widać pysk czy nie, zamazana morda czy może on tak wygląda,
    >albo, już wiem kto prowadził, nie jaki Szakaszwili
    >prowadził.... Parodia i dziecinada.
    >Czy tak ciężko uprościć temat i uchwalić że z fotoradarów
    >płaci właściciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

    a) wyborcy sa przeciw,
    b) Prezydent zaprotestuje,
    c) TK odrzuci :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-03-19 13:10:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Czy tak ciężko uprościć temat i uchwalić że z fotoradarów płaci
    > właściciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

    Niby dlaczego właściciel ma płacić za czyjeś wykroczenia?

    --
    cokolwiek