  • 61. Data: 2020-09-01 16:07:19
    Temat: Re: Monitoring dahua, co jest?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.09.2020 12:29, Marek wrote:
    > Wystarczy dobry zoom optyczny, ja mam HIKa 4Mpx z zoomem optycznym 25x
    > do podglądania sąsiada i spokojnie mrówki widać u niego na oknach.

    Ja świadomie wziąłem "fixed lens", bo jakie kąty chciałem to wiedziałem.
    Ze zmienną ogniskową ustawianą ręcznie, to jeszcze rozumiem - jak wąski,
    długi podjazd i nie wiadomo do końca jaki kąt się sprawdzi. Ale kamerę z
    moto-zoomem do domu, to chyba tylko jak masz ładne i wyzwolone sąsiadki
    albo mieszkasz w lesie i Twoją pasją jest obserwowanie dzikiej zwierzyny ;-)

    A tak swoją drogą, ja używam "private region"ów. Nie podglądam sąsiada ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz