  • 11. Data: 2021-05-25 10:41:16
    Temat: Re: Mostek LCR 703 APPA vs Mostek LCR700 SANWA
    Od: Ceat <c...@n...com>

    W dniu 2021-05-24 o 12:46, Piotr Gałka pisze:

    > Po 5 próbach się poddaję.
    > Ostatnia - zrobiłem zaszyfrowanego 7z w którym zaznaczyłem też flagę,
    > że ma szyfrować również nazwy plików.
    > Zmieniłem rozszerzenie 7z na aaa.
    >
    > Nie powinien się kapnąć, że tam w środku są jakieś exe czy dll.
    > Może hasło (1234) za proste i złamał :)
    >
    > Ciągle dostaję, że zostało odrzucone bo zawartość potencjalnie
    > niebezpieczna.
    >
    > Jak między sobą (w firmie) przesyłamy pliki exe, czy zipy zawierające
    > exe to nie zauważyłem nigdy problemów.
    >
    > P.G.

    Prosta metoda oszukania mailerów (trzeba mieć jakiś hexedytor):

    -spakuj ZIPem (7z lub czymkolwiek)

    -hexeditem zamień 2 pierwsze bajty (zip: 'PK' czyli 504B, 7zip:
    '7z'=377A etc) na sygnaturę jpga (FFD8)

    -zmień rozszerzenie na .jpg i wyślij. Powiedz odbiorcy co zrobić by
    odkręcić machinację!

    Modyfikacje dozwolone