  • 11. Data: 2013-02-27 22:19:18
    Temat: Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "MKi" <e...@t...op.pl> napisał w wiadomości
    news:kgln44$m84$1@dont-email.me...

    > news.eternal-september.org
    >
    > Trzeba się bezpłatnie zarejestrować na www.eternal-september.org

    Pamiętajmy wszakże, że jest to anonymizer i niektórzy admini innych
    newsserwerów wycinają takie u siebie.

  • 12. Data: 2013-02-27 22:22:01
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > Z eternal-semptember posty nie dochodzą na niektóre serwery.

    Admini tną OIMW. Rzeczony HomeNet także tnie kilka anonymizerów.

    > Geneza nazwy jest ciekawa :)
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wieczny_wrzesie%C5%84
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Eternal_September

    Hmm... to już wtedy zaczęło się psuć? :))

  • 13. Data: 2013-02-27 22:36:33
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?
    > P.G.
    http://www.aioe.org/

    G.B.

  • 14. Data: 2013-02-27 22:39:39
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jakims cudem mi dziala news.tpi.pl, probowalem na zagranicznych, ale

    Hmm...
    Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
    (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

    c:\>ping news.tpi.pl
    Żądanie polecenia ping nie może znaleźć hosta news.tpi.pl. Sprawdź nazwę i
    ponów
    próbę.

    c:\>nslookup news.tpi.pl
    DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
    *** Nie można znaleźć nazwy serwera dla adresu 62.179.1.63: Timed out.
    Serwer: pl-waw4a-dns03.chello.pl
    Address: 62.179.1.62

    *** pl-waw4a-dns03.chello.pl nie może znaleźć news.tpi.pl: Non-existent
    domain.

    c:\>exit

    Czyli jeden DNS się spierdział, ale drugi gada - nie ma takiej domeny...
    Może masz coś w HOSTS wpisane?

    Ja oblukam news.icm.edu.pl, a jak nie poleci, to coś innego może zabangla.
    Do tego czasu pożyłuję trochę HomeNet :P (tak kilkadziesiąt GB na dobę
    zapewne).
    Może hamstera gdzieś zapuszczę (np. mały laptop, a na nim tylko Hamster,
    jako lokalny newsserwer i sru, na wysoka półkę) i tak będę zbierać
    wiadomości z różnych serwerów?

  • 15. Data: 2013-02-27 22:40:51
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <g...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:kglu92$tps$1@speranza.aioe.org...

    > http://www.aioe.org/

    Anonymizer...

  • 16. Data: 2013-02-27 22:50:45
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 27.02.2013 21:58, Jawi pisze:

    > news.neostrada.pl
    > działa naprawdę dobrze i podobno dla wszystkich, nie tylko klientów tp

    Owszem, ale tylko do odczytu.
    Z sieci Dialogu nie udało mi się nic wysłać na grupy.

    G.B.

  • 17. Data: 2013-02-27 23:48:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 19:10:22 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?

    polecic to nie polece, ale IMO - warto o goglach pamietac.
    Jak nam wylacza serwer bez ostrzezenia, to tam bedzie mozna spytac co
    jeszcze dziala.

    eternal-september.org ?

    Czy moze czas sie zorganizowac i zalozyc wlasny ?

    J.

  • 18. Data: 2013-02-28 00:14:12
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Piotr Gałka wrote:
> [...]
    > Może ktoś uznał, że za mało kontroli nad tym jest.
    >
    > Co polecacie. Na co powinienem się przełączyć?

    Protestuj, nie bardzo rozumiem argument zakończenia wsparcia.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 19. Data: 2013-02-28 01:17:26
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > c:\>ping news.tpi.pl

    Oups, przepraszam, tyle razy musialem zmieniac, ze zostala stara nazwa w
    tym, co sie wyswietla, a config serwera jest inny. U mnie bangla Interia
    (odpukac...).

    > Ja oblukam news.icm.edu.pl,

    Tez probowalem, ale czasem potrafi sie zamyslic na pare godzin i nie
    wszystkie posty byly widoczne jak juz go cos przebudzilo.

    > Może hamstera gdzieś zapuszczę

    I to jest wyjscie, ja niestety nie jestem tak biegly zeby to
    skonfigurowac. Ciekawe, czy by poszedl na NASie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2013-02-28 01:21:52
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <g...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:kglv3m$1dc$1@speranza.aioe.org...

    > Owszem, ale tylko do odczytu.
    > Z sieci Dialogu nie udało mi się nic wysłać na grupy.

    Nie tylko odczytu. Ja jestem w Aster/UPC i nie mam problemów z wysyłaniem
    postów na serwer "news.neostrada.pl"