  • 31. Data: 2021-05-18 14:29:48
    Temat: Re: [NTG] Seryjne drukowanie z arkusza kalkulacyjnego - jak?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-05-17 o 22:07, J.F pisze:

    > Nie wiem co tam teraz urzednicy akceptuja.

    Próbowałem się dziś dowiedzieć dzwoniąc pod podany numer.
    Ale z panią nie pogadasz - RODO.
    A ja nie będę udawał przez telefon, że nie jestem sobą.
    Próbowałem, że porozmawiajmy o rodzaju problemu a nie o tym konkretnym
    ale mało z tego wyszło.
    Chciałem się dowiedzieć, czy jako potwierdzenie może być pdf zawierający
    wszystkie przelewy (również te sprzed przekroczenia limitu) bo taki mam,
    ale podobno takim pytaniem obrażam jej inteligencję bo przecież ona wie
    o jaką sprawę chodzi a ja miałem pytać ogólnie.

    Dobra. Kilka lat temu kupując sobie drukarkę liczyłem koszty drukowania
    A4 i dla drukarki w pracy wyszło mi 1,2 gr. Druknę i te potwierdzenia.
    A wydawało mi się, że mamy oszczędzać papier.

    > Moze maja jakis OCR i musi byc dokladnie :-)

    Najgłupsze w tym jest to, że każdy przelew to osobna darowizna do
    zgłoszenia. Nie udało mi się dojść do pytania, a co jeśli spisaliśmy
    jakiś czas temu umowę że darowizna zostanie przekazana po trochu w ciągu
    kilku miesięcy.
    To, że taką informację:
    - dostałem mailem z Krajowej Informacji Skarbowej,
    - dostał syn na piśmie z US,
    - usłyszałem dziś w rozmowie
    świadczy o tym, że chyba coś kazało tak robić.

    Może założenie jest, że zniechęcą do składania, a potem będą sćigać o
    podatek.

    > Google na haslo "deklaracja sd-z2 excel" cos znajduje.
    > to za drobna oplata
    > https://www.pit.pl/pitpl1.php?module=product&id=7800
    >
    > i jakies dwa pliki XLS

    Zakładam, że uda mi się to załatwić seryjnie.
    Ale na razie muszę się zająć znikającymi elementami.
    P.G.

  • 32. Data: 2021-05-19 22:11:27
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    On 2021-05-17 21:45, heby wrote:

    > Swoją drogą STM32F405RGT6 kosztował jeszcze chwile temu (3 tyg?) 20zł.
    > Obecnie 50. Najlepszy jednak numer, że chińczycy też ponieśli ceny 3x w
    > ciągu tygodni a i tak nie można kupić bo nie wysyłają, a taki TME
    > wyswiela wykrzyknik że trudny do dostania.
    >
    > I weź tu coś projektuj.
    >
    > Czy STM ma jakies problemy z produkcją?

    są poważne problemy z dostępnością, zwłąszcza serii F0/F1/F3, lepiej
    sprawa wygląda z nowszymi, ale wciąż niewesoło..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 33. Data: 2021-05-19 22:13:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/05/2021 22:11, Michal wrote:
    > są poważne problemy z dostępnością, zwłąszcza serii F0/F1/F3, lepiej
    > sprawa wygląda z nowszymi, ale wciąż niewesoło..

    A co im się stało? Chinole przeciez nie kopią swoich bitcoinów na tym, a
    COVID jakoś jak by się kończy.

  • 34. Data: 2021-05-19 23:07:31
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    heby wrote on 19.05.2021 22:13:

    > A co im się stało?

    Jak z każdą katastrofą przyczyn jest kilka: redukcja produkcji, żeby
    zwolnić linie pod produkcję układów z wyższą marżą (np. te od G5),
    redukcja zamówień od klientów w pierwszej połowie zeszłego roku i ich
    zwiększenie po paru miesiącach, strajki pracowników itd.