  • 31. Data: 2020-07-27 12:11:17
    Temat: Re: Nie ma końca durnemu stopu na zielonej strzałce
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-07-24 o 21:14, Irokez pisze:

> [...]
    > ma rozbiegówki, mam pieszego przechodzącego od chodnika do wyspy, oraz
    > ci z poprzecznej drogi po mojej prawej, kiedy mają zielone w ich lewo
    > (czyli na pas obok mnie gdzie stoję) mają też  możliwość zawrócenia -
    > czyli jadąc na strzałce mam dwie możliwe sytuacje kolizyjne: z pieszym
    > idącym chodnik-wyspa i z samochodem który ma zielone i zawrócił.
    > Więc żeby nie było, że 7109 wpada na pełnej piździe a potem się wykręca
    > "miałem przecież zielone a ten mi zawrócił i w drzwi wjechał",
    > bezpieczniej dać stopa i niech sprawdza czy może jechać.

    Tyle że wielu z nas z uporem maniaka próbuje ci wytłumaczyć, że na
    takich jełopów nakaz zatrzymywania się nie zadziała. Po pierwsze
    dlatego, że nikt się nie zatrzymuje. Po drugie dlatego, że te 2 sekundy
    dłużej nie spowodują, że nagle nauczy się kodeksu drogowego.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2020-07-27 12:50:20
    Od: 1990<4...@i...invalid>

    RadoslawF w

    > Bo nie mają cyferki w nazwie

    Masz kmiotku i IDIOTO -- zielonomordy ogarnia, ty NIE!

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2020-07-27 22:22:03
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-27 o 12:50, 1990 pisze:

> [...]
    jej co chwila.

    > Masz kmiotku i IDIOTO -- zielonomordy ogarnia, ty NIE!

    O grupowy idiota wrócił.
    Dalej masz cyferkę w nazwie którą zmieniasz co chwila.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2020-08-04 11:56:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-24 17:35, Irokez wrote:

    > zielona strzałka w 90% jest z zielonym dla pieszych.
    > Masz ich puścić a nie zapierdalać.

    No to właśnie jest pytanie czemu zielona strzałka zapala się samochodom
    akurat gdy piesi dostają tam zielone.

  • 35. Data: 2020-08-04 21:58:36
    Temat: Re: Nie.
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > jest pytanie czemu zielona strzałka zapala się samochodom
    > akurat gdy piesi dostają tam zielone.

    Zapala się tylko w tych miejscach w których ruch pieszych jest bardzo mały.

  • 36. Data: 2020-08-04 21:59:13
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:rfeum6$1k4s$1@gioia.aioe.org...

> [...]
    >
    > 1) Usunięcie durnego przepisu nakazującego traktować zieloną strzałkę w
    > prawo jak zieloną strzałkę plus znak stopu.

    Zezwolono na wjazd na skrzyżowanie, pomimo że jest światło czerwone - to
    jeszcze ci mało ?
    Lepsza warunkowa zielona strzałka niż czekanie, bo jest czerwone.

  • 37. Data: 2020-08-05 11:21:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-07-24 o 18:58, Shrek pisze:

    > Ale między stopem a zapierdalaniem jest wiele stanów pośrednich. Prawdę
    > mówiąc IMHO nawet bez stopu skręt na zielonej strzałce jest
    > bezpieczniejszy niż na zielonym gdzie piesi pojawiają sie równolegle do
    > ciebie.
    >
    > Po prostu należy podkreślić że piesi mają pierwszeństwo zamiast stosować
    > martwy przepis o stopie. No i postawić kamery w okolicach przejść. Mam
    > nawet smieszny pomysł. Guziki dla pieszych - zamiast zapalać sobie
    > światło w następnym cyklu pieszy oznaczałby, że jego zdaniem nagraniu
    > powinien się przyjrzeć ktoś z policji;)

    Potem zdziwienie, że są korki i dobudowanie trzeciego, piątego pasa
    dalej są korki. Afektem takiego "upłynniania ruchu" jest, że dzieci
    zamiast chodzić do szkoły/na zajęcia dodatkowe/bawić się na dworzu są
    wszędzie wożone samochodami.

  • 38. Data: 2020-08-05 17:46:01
    Temat: Re: Nie . To przetestuj na sobie.
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma i nigdy nie miał

    To przetestuj na sobie.
    Załóż, że zielona strzałka warunkowa to czerwone światło
    i stój, czekaj na zielone. Oczywiście tylko wtedy, gdy za tobą nie ma innego
    pojazdu.

  • 39. Data: 2020-08-05 17:55:40
    Temat: Re: Nie . Każdy nauczy się.
    Od: "Kol99" <g...@w...pl>

> [...]
    > dlatego, że nikt się nie zatrzymuje. Po drugie dlatego, że te 2 sekundy
    > dłużej nie spowodują, że nagle nauczy się kodeksu drogowego.

    Każdy nauczy się, tylko musi otrzymać odpowiednią ilość mandatów,
    odpowiednio wysokich. Wyjątkowo opornym zabierac prawo jazdy.

  • 40. Data: 2020-08-18 02:51:56
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-04 21:58, Kol99 wrote:
    > Użytkownik "kk" <k...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Zapala się tylko w tych miejscach w których ruch pieszych jest bardzo mały.

    Skąd strzałka wie, że "ruch pieszych jest bardzo mały"