  • 11. Data: 2023-05-06 22:57:40
    Temat: Re: Niemcy likwidują strefy czystego transportu. Koniec zakazów dla starych aut
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.04.2023 o 12:45, r...@k...pl pisze:

    > Elektrownie atomowe dostarczają 6% ich energii. Żyjcie sobie dalej w waszym
    > prawackim zjebanym światku :D

    Nie kłam
    "W 2018 roku w kraju o 83 milionowej populacji zapotrzebowanie na
    energię elektryczną wyniosło 567,76 TWh i w ponad 32% było pokryte przez
    elektrownie węglowe, w 22% przez elektrownie wiatrowe, 17% przez
    elektrownie gazowe i w 13% przez elektrownie jądrowe."

    https://nuclear.pl/lokalizacja,niemcy,republika-fede
    ralna-niemiec.html

    Większość pozamykali ze starości.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-05-06 23:11:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 6 May 2023 22:57:40 +0200, w <u36f23$35kof$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > elektrownie węglowe, w 22% przez elektrownie wiatrowe, 17% przez
    > elektrownie gazowe i w 13% przez elektrownie jądrowe."

    Wyjdź ze starożytnej nory, kłamczuszku:

    "Według danych tamtejszego ministerstwa gospodarki, które przytoczyła agencja
    Reutera, ostatnie trzy elektrownie dostarczyły tylko około 5 proc. energii
    elektrycznej w Niemczech w pierwszych trzech miesiącach 2023 roku. Z kolei w
    całym 2022 roku udział energii jądrowej w produkcji energii elektrycznej
    wyniósł 6 proc., w porównaniu do 44 proc. ze źródeł odnawialnych - wynika z
    danych federalnego urzędu statystycznego."

  • 13. Data: 2023-05-06 23:24:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.05.2023 o 23:11, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > wyniósł 6 proc., w porównaniu do 44 proc. ze źródeł odnawialnych - wynika z
    > danych federalnego urzędu statystycznego."

    Taaa, teraz napisz jeszcze że 2024 mają 0% z atomu i po co włączać :>

    Jprdl, co za łoś a istotne jak zwykle wyciąłeś, nic nowego.

    Powtórzę, Niemcy wyłączyli większość elektrowni atomowych ze względu na
    wiek a nie na "widzimisię". Dalsza eksploatacja była już niebezpieczna.
    Tylko dlatego, że nie budowali nowych to ich nie ma a pierdolenie że w
    końcówce użycia mieli kilka procent jest pierdoleniem bez sensu.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-05-07 00:02:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 6 May 2023 23:24:33 +0200, w <u36gir$35mqg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
> [...]

    > Tylko dlatego, że nie budowali nowych to ich nie ma a pierdolenie że w
    > końcówce użycia mieli kilka procent jest pierdoleniem bez sensu.

    Tak, baranku, co prawda od >10 lat produkcja energii atomowej w Niemczech
    wynosiła stabilne coroczne ok. 80TWh, a jeszcze w 2021 ich elektrownia pobiła
    światowy rekord w produkcji energii z atomu, ale "wyłączali bo były stare i
    niebezpiecznie". Tak, hehe, 30-letnie elektrownie :)

  • 15. Data: 2023-05-07 00:10:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.05.2023 o 00:02, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > światowy rekord w produkcji energii z atomu, ale "wyłączali bo były stare i
    > niebezpiecznie". Tak, hehe, 30-letnie elektrownie :)

    ROTFL. Zawsze podaję źródło (link) i czekam kiedy interlokutor wygłosi
    swoje największe pierdy, bijąc się z faktem i nie czytając tych faktów :]

    Z linka, który podałem:
    "w roku 1998 rząd ogłosił plan zakładający likwidację wszystkich
    elektrowni jądrowych. W roku 2001 w porozumieniu z największymi firmami
    energetycznymi ustalono granicę eksploatacji elektrowni na 32 lata, "

    Możesz tylko wypierdalać ze swoim pierdoleniem z dupy :D

    CBDU.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-05-07 11:58:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 7 May 2023 00:10:10 +0200, w <u36j94$35r10$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
> [...]

    > elektrowni jądrowych. W roku 2001 w porozumieniu z największymi firmami
    > energetycznymi ustalono granicę eksploatacji elektrowni na 32 lata, "

    Ustalono granicę eksploatacji i datę zamknięcia z powodu odchodzenia od atomu,
    a nie "zamykali, bo były stare".

    > Możesz tylko wypierdalać ze swoim pierdoleniem z dupy :D

    Tak, tak, stara 32-letnia elektrownia :D :D Do szkoły, baranie, uczyć się
    logiki, a nie na usenet.

  • 17. Data: 2023-05-07 15:05:51
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.05.2023 o 11:58, r...@k...pl pisze:

    > Ustalono granicę eksploatacji i datę zamknięcia z powodu odchodzenia od atomu,
    > a nie "zamykali, bo były stare".

    Jak zwykle pierdolisz z dupy. Poczytaj o granicy bezpieczeństwa w
    Niemczech i na jakich zasadach została ustanowiona.

    > Tak, tak, stara 32-letnia elektrownia :D :D Do szkoły, baranie, uczyć się
    > logiki, a nie na usenet.

    Sryki zdupypiedroleńcu :] Z faktami masz tyle wspólnego co Antoni z
    "bąbą termobaryczną" w Trupolewie :]

    Doszkol się i nie pierdol więcej bzdur z dupy:

    https://repozytorium.ka.edu.pl/bitstream/handle/1131
    5/23299/CZIOMER_Katastrofa_elektrowni_jadrowej_w_Fuk
    ushimie_2011.pdf?sequence=1&isAllowed=y
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-05-07 21:20:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 May 2023 11:58:12 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Ustalono granicę eksploatacji i datę zamknięcia z powodu odchodzenia od atomu,
    > a nie "zamykali, bo były stare".

    Z drugiej strony atomowki sie starzeją i maja ograniczony czas
    eksploatacji.

    > Tak, tak, stara 32-letnia elektrownia :D :D Do szkoły, baranie, uczyć się
    > logiki, a nie na usenet.

    https://www.cire.pl/artykuly/energetyka-jadrowa-mate
    rialy-problemowe/hiszpania-potwierdza-odnowienie-lic
    encji-dla-elektrowni-jadrowej-cofrentes

    45 lat po przedłuzeniu.
    Pierwsza licencja jest na ok 30 lat
    Tylko jak widzisz wymaga to wydatkow.

    Aczkolwiek
    https://www.cire.pl/artykuly/serwis-informacyjny-cir
    e-24/153419-pierwsza-elektrownia-jadrowa-z-licencja-
    na-80-lat-pracy
    Jak w tej cos wybuchnie, to nastepnym nie przedluzą.

    Dziwne, ze az 20 lat od razu ...

    A te przezyly 25 i 28 lat, choc z przyczyn raczej politycznych
    https://en.wikipedia.org/wiki/Barseb%C3%A4ck_Nuclear
    _Power_Plant

    A tu masz ciekawy wypadek
    https://en.wikipedia.org/wiki/Forsmark_Nuclear_Power
    _Plant#Incidents

    Jak sie wypadek zdarzyl, to zamknieto tez reaktory w Oskarhamn,
    bo sie bano podobnego wypadku. Potem uruchomiono.

    J.

  • 19. Data: 2023-05-07 21:35:33
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    LordBluzg®🇵🇱 w
    Ktas aka LordBluzg:
    > Jak zwykle pierdolisz z dupy. Poczytaj o granicy bezpieczeństwa w
    > Niemczech i na jakich zasadach została ustanowiona.

    To gumoniu z linka który sam podaleś, i cytowałeś -- znajdziesz?
    " W roku 2001 w porozumieniu z największymi firmami energetycznymi ustalono
    granicę eksploatacji elektrowni na 32 lata, w wyniku czego w 2003 roku od
    tego czasu zamknięto m. in. EJ Stade, a w 2005 – EJ Obrigheim. Po awarii w
    Fukushimie w marcu 2011 roku rząd Angeli Merkel, nakazał w ciągu kilku dni
    wyłączyć 8 najstarszych bloków oraz przedstawił plan wyłączenia pozostałych
    bloków do końca 2022 roku."
    Możesz teraz wypierdalać ze swoim pierdoleniem z dupy o "granicy
    bezpieczeństwa w Niemczech"...
    I dlaczego została data (nie granica), przesunięta, to też możesz
    wypierdalać

    > Sryki zdupypiedroleńcu :] Z faktami masz tyle wspólnego co Antoni z
    > "bąbą termobaryczną" w Trupolewie :]

    W sumie, zamiast Prezydenta, mógłbyś być ty.
    Dla usenetu strata/szkoda znacząca IDIOTO:
    "ty czytałeś jakieś pierdoły o żabach a teraz jeszcze na siłe probójesz
    zainteresować tym innych"

    Wypierdalaj STONT, bo to chyba język, który ewentualnie, być może,
    zrozumiesz kmiocie

    Byłby FUT, ale podajesz adres niebosczyka, a to nie tg...

    PS.
    Czy Admin Chmurki, mógłby filtrować tego typu wiadomości? Dziękuję.

    --
    Tomasz

  • 20. Data: 2023-05-07 22:59:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.05.2023 o 21:35, To.Ja pisze:

    > Byłby FUT, ale podajesz adres niebosczyka, a to nie tg...

    Drogi Debilu Tomaszku. Naucz się czytać, debilu :)

    > PS.
    > Czy Admin Chmurki

    Srurki. Jesteś aż takim przymułem, że sam nie potrafisz filtrować?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>