  • 41. Data: 2020-11-16 16:00:42
    Temat: Re: Nowa strona TME
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-11-16 o 13:57, LordBluzg(R) pisze:

    > Bo ten "łuk" był chujowy. Dodano za to w ustawieniach baterii, ze można
    > sobie włączyć wyswietlanie procentów i jak dla mnie, jest to lepsza opcja.

    Może dla Ciebie, a ja zawsze muszę znaleźć okulary aby sprawdzić ile % i
    strasznie mnie to wkurza.
    P.G.

  • 42. Data: 2020-11-16 16:21:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.11.2020 o 16:00, Piotr Gałka pisze:

    > Może dla Ciebie, a ja zawsze muszę znaleźć okulary aby sprawdzić ile % i
    > strasznie mnie to wkurza.

    Dla mnie ten łuk już był mały i nieprecyzyjny.
    Są apki do tego i wcale "nie źrą" baterii, minimalne zużycie to zbyt
    duże słowo a użycie widgetu na pół ekranu też jest dostępne.

    Inna sprawa to wada wzroku. Mnie dobija sytuacja, kiedy w końcu
    wynaleźli sensowne smartwacze to wzrok mi się tak spierdolił, że muszę
    używać okularów, co jest bardzo wkurwiające i lepiej już nie będzie.
    Zamysłem zakupu smartwacza było właśnie nie patrzenie ciągle w telefon.
    Czy to znaczy że mam nie używać smartwacza?

    W końcu zainstalowałem apkę, która mi mówi, kiedy mam niski stan
    baterii. Wkurwiam tym wszystkich, bo dźwięk nie jest selektywny jak
    obrazek a że gorzej słyszę to muszę mieć głośno :)...jak nie
    spojrzeć/słyszeć to nikomu nie dogodzisz.

    Zwaliłem to jednak na swoją ułomność a nie na ułomność sprzętu,
    przeprogramowałem sobie łeb i lepiej się żyje :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 43. Data: 2020-11-16 19:35:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-11-16 o 16:21, LordBluzg(R) pisze:

    > Dla mnie ten łuk już był mały i nieprecyzyjny.
    Dla mnie był jeszcze wystarczający, a nadzwyczajnej precyzji w tym
    temacie nie potrzebuję.

    > Są apki do tego i wcale "nie źrą" baterii, minimalne zużycie  to zbyt
    > duże słowo a użycie widgetu na pół ekranu też jest dostępne.

    To jest kierunek rozumowania, który mi w ogóle do głowy nie przyszedł -
    nigdy nie przeglądałem żadnych apek. Mam doinstalowaną (poza tym co
    fabryka dała) tylko jedną i to na zasadzie instalki pobranej przez
    komputer i przegranej na telefon przez USB.
    P.G.

  • 44. Data: 2020-11-16 23:08:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.11.2020 o 19:35, Piotr Gałka pisze:

    > Dla mnie był jeszcze wystarczający, a nadzwyczajnej precyzji w tym
    > temacie nie potrzebuję.

    > To jest kierunek rozumowania, który mi w ogóle do głowy nie przyszedł -
    > nigdy nie przeglądałem żadnych apek.

    Czyli przyjąłeś "suchą bułkę" i taka Ci pasuje. Ja sobie smaruję i
    dodaję obkład (personalizuję) :P

    Nie będę linkował, bo jest tego zatrzęsienie, wystarczy zainstalować :)
    I masz jak chciałeś/miałeś.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 45. Data: 2020-11-16 23:21:31
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Stachu Chebel <s...@g...com> napisał(a):
    > Co polecasz?

    Nic, bo nie robiłem przekrojowych testów rynku czytników. Ale myślę, że
    Thunderbird wystarczy.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 46. Data: 2020-11-16 23:41:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nic, bo nie robiłem przekrojowych testów rynku czytników. Ale myślę, że
    > Thunderbird wystarczy.

    Ja robiłem. Thunderbird trzyma klasę a reszta jest do dupy
    (przetestowałem na Win10 wszystko co można. Szkoda że OE zdechł, tego
    lubiłem bardziej (po Twojej wtyczce :)...a widzę że nadal na nim
    siedzisz :] Ja niestety emigrowałem do TB bo za dużo zabawy aby z OE
    kombinować na potrzeby usenetu na Win7-10.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 47. Data: 2020-11-17 10:47:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-11-16 o 23:08, LordBluzg(R) pisze:

    > Czyli przyjąłeś "suchą bułkę" i taka Ci pasuje.

    Ja to widzę inaczej - nie traktuję telefonu jak komputera tylko jak
    urządzenie, które ma po prostu działać. Zazwyczaj szkoda mi czasu na
    cokolwiek innego niż na zablokowanie dostępu wszystkim aplikacjom gdzie
    według mnie nie muszą mieć dostępu. Na ostatnim telefonie efekt jest
    taki, ze co chwila wyskakuje mi jakiś komunikat o błędzie jakiejś
    usługi. Nie udało mi się tej usługi zablokować ule udało mi się
    towarzyszący temu dźwięk zablokować i nauczyłem się, że to wystarczy
    przesunąć w prawo i znika. Co ciekawe był pewien okres (między jakimiś
    aktualizacjami), że nie wyskakiwało, ale ostatnio znów zaczęło :)
    P.G.