  • 31. Data: 2020-11-15 18:31:36
    Temat: Re: Nowa strona TME
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-11-15 o 17:56, Stachu Chebel pisze:

    > Co polecasz?

    Popatrzyłem jak na google wyglądają grupy i jest to straszne kalectwo, a
    Tobie polecam
    https://www.thunderbird.net/pl/

    --
    Janusz

  • 32. Data: 2020-11-15 18:33:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Co polecasz?

    Dobra, ale na komórki nie ma :(

    --
    Janusz

  • 33. Data: 2020-11-15 21:56:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.11.2020 o 18:33, Janusz pisze:

    > Dobra, ale na komórki nie ma :(

    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pi
    aohong.newsgroup&hl=pl
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 34. Data: 2020-11-15 22:10:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 15.11.2020 o 21:56, LordBluzg(R) napisał:

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pi
    aohong.newsgroup&hl=pl

    I dziesięć innych.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.

  • 35. Data: 2020-11-15 22:17:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pi
    aohong.newsgroup&hl=pl

    Nie zawija linii.

  • 36. Data: 2020-11-15 22:48:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.11.2020 o 22:17, collie pisze:

    aohong.newsgroup&hl=pl

    > Nie zawija linii.

    Wszystko zależy od kultury piszącego.
    Piszący, skoro coś podaje komuś, powinien zadbać, żeby nie było ujebane
    "gównem" i podane prawidłowo a nie czekać, żeby odbierający sobie
    oczyścił i poustawiał. Wielu nie widzi różnicy :) Szczególnie ci ze
    spacją przed pytajnikiem.

    Powinna być automatyczna karma i serwer odrzucałby takie posty albo pluł
    przez szybkę monitora do piszącego:]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 37. Data: 2020-11-16 12:01:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 14 listopada 2020 o 01:45:02 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:68cc058c-0fb2-4170...@googlegroups.com>
    > Stachu jakbyś widział stronę moje payslipy i urlop
    > to byłoby Ci wszędzie dobrze.
    >
    > Była fajna strona kolorowa, płaska, teraz jest szarobiałe gówno,
    > gradienty, przysłanianie, wyciemnianie, rozmycia, zagnieżdzanie.
    >
    > Jakaś taka debilna moda na jedno kopyto.
    >
    > PKO BP, Alior najlepsze przykłady zj. strony.

    Wbrew pozorom oni wiedza co robią
    Dostosowują się do rzeczywistości- te wszystkie wodotryski to pod współczesnego
    klienta
    Coś tam sprzedaję czasami, allegro z prowizjami szaleje, z olx coraz mniejszy odzew
    więc konto na FB otworzyłem.
    I faktycznie porównując olx, allegro i FB z FB największy odzew
    W związku z powyższym do różnych grup tematycznych/sprzedażowych dołączyłem.
    Takie teraz mamy pokolenie:
    1.Pytanie np " jak zgłosić reklamację sprzętu Parkside w Lidlu"
    Pytanie na grupach tematycznych pada ze 3 razy dziennie pomimo że temat jest opisany
    set razy czasami dwa posty niżej pod postem pytającego- młodzież nie korzysta z
    lupki(szukaj)
    Pytanie najczęściej zadane na kolorowym tle, jakaś kolorowa czcionka i z mnóstwem
    migających emotikonów i gifów. Jakby nie można było normalnie;)
    2. Filmiki zamiast tekstu- szukasz rozwiązania czasami banalnego problemu typu np
    "jak wyjąć radio z samochodu" to pierwsze wyniki wyszukiwania to kilkunastominutowe
    filmiki. A temat można było wyjaśnić w 4 zdaniach- odkręcasz prawą górna śrubkę,
    zdejmujesz lewa dolna zaślepkę, wyciągasz radio, rozłączasz kostkę.
    Nawet głupie przepisy kulinarne już coraz mniej normalnego tekstu a coraz więcej
    filmów

    Takie czasy, takie pokolenie wchodzi na rynek więc usługodawcy, banki, sprzedawcy pod
    nich modyfikują swoje strony.
    Ps
    Na grupie wędzarniczej ktoś ostatnio pytał gdzie można kupić/ skąd zdobyć kije do
    wieszania wędzonek w wędzarni
    Na innej grupie ktoś narzekał że nie może wymienić tarczy w pilarce bo śruba się nie
    odkręca. Nie wpadł na pomysł ze tam jest lewy gwint.

  • 38. Data: 2020-11-16 13:42:54
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-11-14 o 08:41, Stachu Chebel pisze:

    > Niestety coraz częściej za programowanie i tworzenie stron internetowych bierze się
    smartfoneria.

    Skojarzenie absolutnie NTG.
    Jakoś z rok temu komuś się przywidziało i po którejś aktualizacji
    Androida już nie widzę ile procent mam baterii i za każdym razem mnie to
    wpienia.
    Kiedyś przy każdym spojrzeniu na telefon naokoło zegara był malowany łuk
    pokazujący ile jest baterii i po prostu widziałem, czy już jest 'dzień
    ładowania' czy dopiero za kilka dni.
    Obecnie 'jak sobie przypomnę' to co sobotę podłączam ładowanie nawet jak
    jest to zbędne bo jeszcze ze 30% zostało (właśnie sobie przypomniałem,
    że w sobotę zapomniałem - sprawdziłem - 22% - dobra podładuję dziś :) ).

    Co komu to przeszkadzało. Gdyby wykorzystali to na coś innego
    potrzebnego to bym zrozumiał, ale tak po prostu usunąć 'bo tak' to nie
    rozumiem.
    P.G.

  • 39. Data: 2020-11-16 13:57:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.11.2020 o 13:42, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    >
    > Co komu to przeszkadzało. Gdyby wykorzystali to na coś innego
    > potrzebnego to bym zrozumiał, ale tak po prostu usunąć 'bo tak' to nie

    Bo ten "łuk" był chujowy. Dodano za to w ustawieniach baterii, ze można
    sobie włączyć wyswietlanie procentów i jak dla mnie, jest to lepsza opcja.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 40. Data: 2020-11-16 14:59:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 16.11.2020 o 13:57, LordBluzg(R) napisał:

    > Bo ten "łuk" był chujowy. Dodano za to w ustawieniach baterii, ze można
    > sobie włączyć wyswietlanie procentów i jak dla mnie, jest to lepsza opcja.

    Może i chujowy, gdyż przypominał programiście, że jego fi jest znacznie
    mniejsze, ale był stale obecny na ekranie ten łuk, doskonale widoczny,
    tak jak reszta zegara. Teraz, by obejrzeć te maciupkie procenty, trzeba
    smyrać po szkle i zakładać okulary. Taka opcja, bo nie można oczywiście
    wybrać sobie - kółko, albo procenty, tylko - procenty, albo nic, no bo
    ten nowy, mały kutas od zegarka wie lepiej co smyrakom trza.

    --
    Kot może zostać.