  • 21. Data: 2010-03-02 17:23:02
    Temat: Re: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Poniewaz kazda pliszka swoj ogonek chwali, to musze zapytac: No to moze
    sevenka (Honda CB 750 Seven Fifty)?

    Co prawda nie na szprychach, ale za to spokojne jak baranek, nie trzeba
    wysoko krecic (co na przyklad juz jest mile widziane w Inazumie), 74 KM,
    elastyczne, poturystykowac mozna, klasyczny wyglad, ladnie wyeksponowany
    silnik. W cenie do 9 tys, pewnie bedzie cos w rocznikach I polowy '90,
    ale za to w tych pieniadzach mozna kupic juz egzemplarz w dobrym stanie,
    sprzet bezawaryjny. We wspomnianych rocznikach bedzie jeszcze ze
    srebrnym silnikiem - co dodaje "klasycznego" wygladu. Skoro mnie sie
    udalo ja ogarnac jako pierwszy "prawdziwy" w moim zyciu motocykl, to
    zakladam, ze czlowiek, ktory juz czyms jezdzil wczesniej tez da rade.

    Pozostaje kwestia masy motocykla, i tu pytanie o krzepe i wzrost autora
    watku.

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 22. Data: 2010-03-02 21:14:49
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Hinek już zdaje się wspominał o Zephyrze ale zdaje się że nie
    robili ze szprychami małych Zephyrów (550) a szkoda bo to też
    całkiem ładne choć mało popularne u nas stworzenie. 750 to już
    kawałek motocykla jest jednak.

    --

    Dawid

  • 23. Data: 2010-03-02 21:47:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-02 11:32, falco pisze:
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Kup cokolwiek i daj mi na dwa tygodnie. Sprawie ze nowe bedzie wygladalo
    jak stare. W kazdym tego slowa znaczeniu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2010-03-02 22:12:51
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-02 11:32, falco pisze:

    > Coś w stylu Kawasaki W650
    > http://www.classicmotorcycles.org.uk/classicbikes/cb
    _kawasaki_w650.htm

    Piekny sprzet, znajomy to ma, istne cudo, a rozrzad to walek krolewski :-)

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 25. Data: 2010-03-03 06:52:14
    Od: n...@s...com

    On Tue, 02 Mar 2010 16:36:54 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Na
    >większy na pewno się nie zdecyduję a 250, choć ma swoje niezaprzeczalne
    >zalety, jednak dużo ludzi raczej odradza...

    Odradza bo jak nima litra to nie jedzie, nie ? :)
    Sam zrobilem na 250 ponad 700km w jeden dzien, w zeszlym roku moja
    kobieta zrobila rundke Krakow-Kotor-Shkoder-Krakow.
    Fakt, nie jest to rakieta. Ale jest lekka, zwinna i do nauki spoko.
    W dodatku estrella ma zajebisty wyglad :)

    >Dla mnie ogromną zaletą jest to, że 250 jest zgrabna, lekka, tania w
    >eksploatacji, zwłaszcza przy dystrybutorze... ;)

    Nie przesadzalbym, jak ja pociszniesz to lyknie ponad 6L. Ekonomicznie
    sie robi jak jest wolniej :)

    Tyle ze to dosc maly moturek, wiec raczej szukalbym W650 albo jak ktos
    napisal starsze bmw.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 26. Data: 2010-03-03 07:16:40
    Od: falco <m...@w...pl>

    KLOSZ pisze:
    > Poniewaz kazda pliszka swoj ogonek chwali, to musze zapytac: No to moze
    > sevenka (Honda CB 750 Seven Fifty)?

    O to właśnie mi chodzi, aby każdy ze swojego doświadczenia dorzucił "3
    grosze" a ja będę mógł poszerzyć horyzonty. ;)
    Jednak na razie nie zdecyduję się na większą maszynę. Może z czasem to
    się zmieni, ale na razie chcę coś zdecydowanie mniejszego i (bez obrazy)
    klasycznego. ;)

    > Pozostaje kwestia masy motocykla, i tu pytanie o krzepe i wzrost autora
    > watku.

    180/77-80 (zależy od bro) ;)

    Ze wszystkich modeli, które proponujecie, nadal W650 bije rywali o
    głowę, ale dzięki za podpowiedzi!

    Niestety spodziewam się dużo wyższej ceny (o znalezieniu kilku
    egzemplarzy do obejrzenia nawet nie wspomnę), więc na razie pewnie
    poczekam a z czasem może (jeszcze) parę groszy odłożę i przesiądę się na
    większą maszynę... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 27. Data: 2010-03-03 07:19:31
    Od: falco <m...@w...pl>

    morghul pisze:
    > zdaje się że nie robili ze
    > szprychami małych Zephyrów (550) a szkoda bo to też całkiem ładne choć
    > mało popularne u nas stworzenie.

    Najczęściej widywałem ogłoszenia z 750, co znów potwierdza, że mniejsze
    motocykle rzędu 500, są jak na lekarstwo... :( A Zephyr 550 też mi się
    podoba.

  • 28. Data: 2010-03-03 07:29:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-03 08:19, falco pisze:

    > Najczęściej widywałem ogłoszenia z 750, co znów potwierdza, że mniejsze
    > motocykle rzędu 500, są jak na lekarstwo... :( A Zephyr 550 też mi się
    > podoba.

    Kumpel sprzedal w ubieglym roku slicznego Zephyra 550 za jakies 6000
    pln. I byl, ten Zephyr, w naprawde slicznym stanie.

  • 29. Data: 2010-03-03 07:29:33
    Temat: Re: Nowe wyglšdajšce jak stare, ale które...? ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Odradza bo jak nima litra to nie jedzie, nie ? :)

    Coś w tym jest... ;)

    > Sam zrobilem na 250 ponad 700km w jeden dzien...
    > Fakt, nie jest to rakieta. Ale jest lekka, zwinna i do nauki spoko.

    Tak mi mów, tak mi mów! ;)

    > W dodatku estrella ma zajebisty wyglad :)

    O! Tak! Od kiedy 1 raz ujrzałem na fotkach podesłanych kilka miechów
    temu (zresztą przez kogoś z Precla) a potem na żywo... u siebie na
    osiedlu (!!!), to cały czas chodzi mi po głowie. Ale... nie ma litra...
    ;););)

    > Tyle ze to dosc maly moturek, wiec raczej szukalbym W650 albo jak ktos
    > napisal starsze bmw.

    Wielkość akurat mi odpowiada, bardziej mam obawy czy podczas swobodnej
    jazdy po PL jakiś TIR nie zdmuchnie mnie z drogi...
    Nie wiem czy to dobre porównanie, ale wciąż nawiązuję do 4 oo gdzie na
    codzień czy po całej PL a także dalej w Europę jeżdżę tylko VWejami,
    które przelotową mają ok. 90-100, więc w porównaniu do plastików, to
    niczym rower. Dla mnie to żaden problem a śmigam tak już kilkanaście lat
    ciesząc się każdym kilometrem za kółkiem Garbuska... ;)

    Może z czasem gdy nawinę sporo kilometrów na 2 kółkach, to zmieni mi się
    "widzimisie", ale przynajmniej na razie zupełnie nie kręcą mnie duże
    maszyny, choć lubię na nie popatrzeć a zwłaszcza posłuchać... ;)

  • 30. Data: 2010-03-03 07:31:10
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Kumpel sprzedal w ubieglym roku slicznego Zephyra 550 za jakies 6000
    > pln. I byl, ten Zephyr, w naprawde slicznym stanie.

    To nie mogłeś poczekać... ;););) Może jest znów do kupienia...? ;););)