  • 111. Data: 2021-06-13 09:33:44
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-09, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > https://streamable.com/dcqhsz

    https://www.rp.pl/Sadownictwo/306129987-Dziecko-na-h
    ulajnodze-odpowiedza-rodzice.html

    " - Przyznał się do popełnienia przestępstw i wyjaśnił, że 6 czerwca
    jechał przez Rędziny z prędkością około 100 kilometrów na godzinę, gdyż
    bardzo mu się spieszyło - mówił Tomasz Ozimek, rzecznik prokuratury
    Okręgowej w Częstochowie.
    [..]
    - Z toczącego się postępowania wyłączono również materiały, które
    skierowane zostaną do sądu rodzinnego i nieletnich pod kątem naruszenia
    przepisów z zakresu ruchu drogowego przez małoletniego poruszającego się
    hulajnogą elektryczną - podaje policja.
    [..]
    Zwraca też uwagę, że na nagraniu ze zdarzenia widać też jak kierująca
    skodą zatrzymuje swój pojazd przed przejściem dla pieszych.
    - W tej sprawie prowadzimy także czynności wyjaśniające, ponieważ prawo o
    ruchu drogowym mówi jasno, że parkowanie w odległości mniejszej niż 10
    metrów od skrzyżowania lub przejścia dla pieszych jest niedozwolone."

    I tak nic do tego pierwszego przed przejściem, srebrnego pojazdu?

    --
    Marcin

  • 112. Data: 2021-06-13 10:10:32
    Temat: Re: ZABOLAŁO?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A mnie boli że Polakowi mogło przejść przez klawiaturę "województwo polskie"
    Czy Twój ból jest lepszy niż mój? ;-)

  • 113. Data: 2021-06-13 12:26:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-06-09 o 22:51, Shrek pisze:
    > https://streamable.com/dcqhsz
    >
    > Ile on miał na budziku? 136 tak jak mistrzu z sokratsa?
    >
    > Noż kurwa - krew się gotuje - jaki mandat przewidujecie?
    >
    > PS - kto pierwszy napisze że wspólwina wtagiwującego albo skod co się
    > zatrzymała w niedozwolonym miejsuc?

    Przypierdolić rodzicom dziecka z 5000zł kary za to, że się wpierdolili
    przed jadący pojazd i pozwolili, żeby dzieciak przejeżdżał na hulajnodze
    po pasach. Kolejne 5000zł przypierdolić kierowcy, który się zatrzymał
    przed przejściem w celu wpuszczenia rodzinki na pasy.

  • 114. Data: 2021-06-13 12:30:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2021 o 10:10, _Master_ pisze:
    > A mnie boli że Polakowi mogło przejść przez klawiaturę "województwo
    > polskie"
    > Czy Twój ból jest lepszy niż mój? ;-)

    Już się tak nie bulwersuj. Ja jestem z gorszego sortu, niekatolik,
    wykształciuch i na dodatek uznaję że słowo na "k" a kończące się na "a"
    nie jest obraźliwe przepuszczam pieszych na pasach i mimo że zapierdalam
    czasem to nie migam długimi i nie siedzę innym na dupie, nie mam
    pierdolca na punkcie papieża i zamachu smoleńskiego. W sumie to nie
    wiadomo po co takim jak ja obywatelstwo skoro nie są prawdziwymi polakami:P

    A do roli województwa polskiego to kraj spowadziła pisia dyplomacja
    zwycięstwa w stylu 27 do 1. Kiesyś byliśmy lokalnym liderem co objawiało
    się choćby w grupie wyszechradzkiej. Potem jej spotkanuia odbywały się w
    izraelu bez nas. Trzeba być po prostu mistrzem dyplomacji żeby ze
    znaczącego (bo dużego) państwa będącego swego czasu lokalnym liderem
    zderdukowaźć swoją pozycję do "jak mogę weta", co może zrobić każdy
    jeden kraj UE. Czyli rzecz o tym jak zniwelować swoje mocne strony i
    ustawić się na pozycji równej najsłabszemu graczowi...

    --
    Shrek

  • 115. Data: 2021-06-13 12:37:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.06.2021 o 08:43, Shrek pisze:
> [...]

    jeśli jadę samochodem i jestem drug trzeci itd - tu mnie masz - jadę
    nie patrzę. (albo patrzę, ale przy +40km/h niewiele zrobię)
    Jeśli jadę samochodem, mam czerwone i zapala się zielone - zawszę
    patrzę czy ktoś z lewej nie chce zdążyć ostatnią chwilę plus sekunda czy
    dwie. i w tym roku trafiłem na takiego. na pytanie skąd wiedziałem ze
    pojedzie - odpowiedziałem ze mam dobrego Anioła Stróża.

    jeśli idę piechty, cisnę rower - zawsze oglądam się czy jest wolne, _na
    każdym pasie_. I tego na każdym pasie brakło w Rędzinach. I gdyby taka
    zasada była w przepisach - mielibyśmy mniej trupów na pasach. A kamer
    które uchwycą takich debili jest coraz więcej. powiem więcej - zdziwiony
    jestem że nie udostępnili nagrań z kamer samochodowych. 5 lat temu
    trudno było o dobrą kamerę. za 5 lat, trudno będzie o za słabą kamerę
    (do odczytania tablic rej.) i mam nadzieje że każdy z nas będzie
    wirtualnym policjantem w takich drastycznych przypadkach.
    Ale to nikomu życia nie wróci

    ToMasz

  • 116. Data: 2021-06-13 12:51:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2021 o 12:37, ToMasz pisze:

    > jeśli jadę samochodem  i jestem drug trzeci itd - tu mnie masz - jadę
    > nie patrzę. (albo patrzę, ale przy +40km/h niewiele zrobię)

    No ale czemu? Przecież szwagier może jechać! Zatrzymaj się by żyć! Co ci
    da że miałeś zielone jak szwagier wyjdzie lepiej, bo w bok gorzej dostać
    niż szwagier w maskę! Co z tego że masz pierwszeństwo?

    > Jeśli jadę samochodem, mam czerwone i zapala się zielone -  zawszę
    > patrzę czy ktoś z lewej nie chce zdążyć ostatnią chwilę plus sekunda czy
    > dwie. i w tym roku trafiłem na takiego.

    Szczerze - samochodem to niespecjalnie. Nawet jak wjedzie na
    wczesnoczerwonym to masz jeszcze swoje żółte plus swój czas reakcji. Na
    wczesnoczerwonym zdąży. Twój musiał po prostu na czerwonym wjechać, albo
    to bardzo specyficzne skrzyżowanie. Trochę co innego na moto, gdzie jak
    ruszysz ostro z dobrym czasem reakcji to rzeczywiście można być przez
    jasnoczerwonego ustrzelony.

    > jeśli idę piechty, cisnę rower - zawsze oglądam się czy jest wolne, _na
    > każdym pasie_.

    No i fajnie - nie oczekuj jednak od innych by zachowywali się jak na
    wojnie i spodziewali się idioty wyprzedzającego na pasch 140@50.
    Pomijając, że ciężko się spodziwać niespodziwanego, to przy tych
    prędkościach to twoje sprawdzanie gówno ci da jak kolo śledzi weża i
    trzy sekundy wcześniej to on jest 100 metrów wczesniej i na innym pasie.
    Może zakładać, że ktos jedzi 80@50 bo to jakoś tam się wpisuje w to co
    codzień widzymi. Oczekiwanie upenienia się że ktoś nie zapierdala 140
    łamiąc wszystkie przepisy to paranoja. Bo skoro mamy się spodziewać 140
    wyprzedzającego na pasach to czemu nie jadącego 200 pod prąd w mieście?
    Gdzieś są granice paranoii. No albo badź konsekwentny i zatrzymuj się
    przed szwagrami.

    --
    Shrek

  • 117. Data: 2021-06-13 14:13:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jedziesz przekazem jaki to PiS zły jest...

    Ziew... Wij się dalej. Napisałeś Polskie województwo.
    Nie wstydź się teraz tego określenia

  • 118. Data: 2021-06-13 14:19:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2021 o 14:13, _Master_ pisze:

    > Ziew... Wij się dalej. Napisałeś Polskie województwo.
    > Nie wstydź się teraz tego określenia

    A kto ci powiedział, że się wstydzę tego co napisałem? Problem w tym że
    to co napisałem oddaje dość dobrze rzeczywistość - ale to już pretensję
    do kogo innego.

    --
    Shrek

  • 119. Data: 2021-06-13 14:30:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jun 2021 07:33:44 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > (...)
    > ruchu drogowym mówi jasno, że parkowanie w odległości mniejszej niż 10
    > metrów od skrzyżowania lub przejścia dla pieszych jest niedozwolone."
    > (...)

    Art. 49.1. - "Zabrania się _zatrzymania_ pojazdu" i dalej punkt 2)
    "na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz wodległości
    mniejszej niż 10m przed tym przejściem lub przejazdem; na drodze
    dwukierunkowej odwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za
    tym przejściem lub przejazdem;"

    Nie parkowania, lecz zatrzymania. Czyli błąd w tekście, ale nie błąd
    znaczeniowy, bo parkowanie wynika z uprzedniego zatrzymania.

    Oczywiście jieruję to też do tych wszystkich, którzy bezpodstwanie
    zatrzymują się bezpośrednio przed przejściem, widząc przykładowo dwie baby
    dyskutujące na chodniku.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam