  • 21. Data: 2021-06-10 11:40:08
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty się Szrek śmiej.
    W bardzo podobnej sprawie złożyłem powiadomienie na PP.
    Idę świadczyć, a tam ... umorzenie z przyczyny nieustalenia, bo... PP nie udało się
    uzyskać monitoringu.
    "Odpisali, że trzymają 30 dni, a mi szef dał tę sprawę... zaraz policzę... 33 dnia".
    Dziękuję, kurtyna, oklaski.

    -----

  • 22. Data: 2021-06-10 11:40:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.06.2021 11:06, J.F wrote:
    > Widzisz numer?
    > Jesli oryginal nie jest lepszy, to moze sie nie udac.

    Ale niektórzy mają z tymi tablicami.

    Są jeszcze świadkowie, jest pewnie następna kamera dalej na sklepie,
    skrzyżowaniu, patrole w okolicy za 10 min dostają informację o modelu i
    kolorze...

    Pełny numer to chyba byłby potrzebny jakby na pustyni stuknął i uciekł.
    Ale czekaj! Skoro stuknął to i ślady na aucie będą widoczne...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2021-06-10 11:42:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A co inny przepis mówiący, że nie można przypisywać winy osobie do 13 lat (czy jakoś
    tak)?

    -----

  • 24. Data: 2021-06-10 12:24:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 10:56, K pisze:

    > Przeciez to jest jakis lokalny dzban.

    Albo pociotek lokalnego prezydenta/burmistrza ;-)

  • 25. Data: 2021-06-10 12:30:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jun 2021 11:40:42 +0200, Mateusz Bogusz wrote:

    > Ale niektórzy mają z tymi tablicami.
    >
    > Są jeszcze świadkowie,

    Swiadkowie przy tej predkosci nic nie widza.
    Ale moze maja kamerki w samochodach.

    > jest pewnie następna kamera dalej na sklepie,

    Podobnej jakosci?
    No ale moze zwolnil i uda sie dopasowac.

    > skrzyżowaniu,

    > patrole w okolicy za 10 min dostają informację o modelu i
    > kolorze...

    Czarny osobowy.
    Za 10 minut ... chcesz wszystkie ciemne pojazdy w promieniu 10 km
    zatrzymac?
    Czy zaczaic sie na tej drodze ... i tez wszystkie ciemne zatrzymywac?

    > Pełny numer to chyba byłby potrzebny jakby na pustyni stuknął i uciekł.
    > Ale czekaj! Skoro stuknął to i ślady na aucie będą widoczne...

    Owszem, ale trzeba jednak miec podejrzanego.
    A potem policz na parkingu pod supermarketem - ile samochodow ma
    slady?
    Niewinnego chcesz oskarzyc, bo akurat pierwszy sie patrolowi nawinal?

    straty niewielkie, to i usterki na samochodzie niewielkie :-(

    J.

  • 26. Data: 2021-06-10 12:50:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 11:05, J.F pisze:
    > Przeciez do tego wystarczy policjant z bloczkiem mandatowym.
    > Ale nie raz na rok.

    Teraz nie zabił to mandacik będzie adekwatny? ;-)

  • 27. Data: 2021-06-10 13:12:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jun 2021 12:50:18 +0200, _Master_ wrote:

    > Teraz nie zabił to mandacik będzie adekwatny? ;-)

    Nie wiem co tam ziobrokurator wymysli, ale jakby tak dawniej dostal
    pare takich mandacikow, to by teraz nie wyprzedzal.

    J.

  • 28. Data: 2021-06-10 13:22:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-06-10 o 11:03, J.F pisze:

    > Zaden - sprawca nieodnaleziony.

    Już go mają.

    --
    -
    Akarm

  • 29. Data: 2021-06-10 13:35:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    https://tinyurl.com/vxw36dyw

  • 30. Data: 2021-06-10 13:48:19
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/06/2021 12:35, heby wrote:

    > https://tinyurl.com/vxw36dyw

    Czyli jednak byl wczesniej karany za przestepstwa drogowe. Ciekawe czy
    dostanie zawiasy czy pojdzie siedziec.