  • Data: 2011-03-28 13:07:40
    Temat: Operator z Czech w Polsce
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com> szukaj wiadomości tego autora

    Poważnie zastanawiam się nad przeniesieniem działalności do Czech, bądź
    Słowacji. Przeczytałem dziś list który dostałem z UKE i wszystkie instrukcje,
    bez wnikania w szczegóły - podpada mi to pod nękanie...
    Czy ktoś z Was orientuje się, jak wygląda w Polsce świadczenie usług przez
    spółke zarejstrowaną poza granicami Najjaśniejszej?

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB