  • 180. Data: 2020-10-31 10:59:47
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A, taki wyjazd.
    > A moze wjazd ?

    Ale wiesz ze to to samo miejsce tylko ze zi nnego punktu widzenia? :)

    > Rolki to chyba nie calkiem to, a te specjalne tory to wydawalo mi
    > sie, ze gdzies daleko.
    > A ponoc mam jeden"pod nosem".

    No widzisz. Do dzieła! Czekamy na relacje!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 182. Data: 2020-10-31 11:32:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Albo zwolnisz odrobine wczesniej...

    To akurat niewiele zmienia, bo ten z tyłu też
    zwalnia. Tylko ewentualne szkody mniejsze.

  • 183. Data: 2020-10-31 13:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > To akurat niewiele zmienia, bo ten z tyłu też
    > zwalnia. Tylko ewentualne szkody mniejsze.

    Hmm, mowisz ze nie ma znaczenia to czy hamujesz z 70 czy z 50?
    Dziwne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 184. Data: 2020-10-31 15:38:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-30 13:36, viktorius wrote:

    > Po prostej to na każdej oponie pojedziesz, ...

    Pod górkę nie wjedziesz.

  • 185. Data: 2020-10-31 16:09:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 31.10.2020 o 15:38, kk napisał:

    > Pod górkę nie wjedziesz.

    Zależy po czym.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.

  • 186. Data: 2020-10-31 16:15:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Hmm, mowisz ze nie ma znaczenia to czy hamujesz z 70 czy z 50?
    > Dziwne...

    Znowu błędne wnioskowanie :-)
    Po prostu ten za Tobą zawsze jest ślepy,
    albo ma łyse opony, albo się gapi w telefon albo
    na przechodniów i będzie spóźniony
    w hamowaniu niezależnie czy ze 100 czy z 30.

  • 187. Data: 2020-10-31 17:54:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 16:09, collie pisze:

    > Zależy po czym.

    Po tartach jest problem
    choć zależy też po ilu ;)

    --
    Irokez

  • 188. Data: 2020-10-31 18:15:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 31.10.2020 o 17:54, Irokez napisał:

    > Po tartach jest problem
    > choć zależy też po ilu ;)

    Lubię lokalne gwary, napisz zatem co to są te tarty i gdzie to po nich
    jest problem. Może mi się tu nadadzą w rozmówkach polsko-polskich, tak
    jak śląski ciul i łódzki bałuciorz.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 189. Data: 2020-10-31 19:40:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 13:36, viktorius pisze:

    > W śniegu (jak już spadł) obydwie opony radziły sobie porównywalnie.
    > Ale zimy u nas są jakie są, śniegu może jak posypie, to z tydzień jest.
    > O wiele częściej poruszamy się po wilgotnym asfalcie, niż pokrytym
    > śniegiem.
    > Dlatego odradzam Frigo2.

    Frigo 2 czy frigo 2hp?

    --
    Shrek

  • 190. Data: 2020-10-31 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik cef c...@i...pl ...

    > Znowu błędne wnioskowanie :-)

    kombinuj, kombinuj...

    > Po prostu ten za Tobą zawsze jest ślepy,
    > albo ma łyse opony, albo się gapi w telefon albo
    > na przechodniów i będzie spóźniony
    > w hamowaniu niezaleĹźnie czy ze 100 czy z 30.

    Rozumiem, to rzeczywiście bardzo przykre doswaidczenie skoro co
    hamowanie to dzwon.
    No chyba ze 10x sciagasz ubezpieczenie...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko