  • 41. Data: 2020-10-20 12:53:08
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    ..

    >mam pierdylion rzeczy w życiu do zrobienia ważniejszych niż latanie
    >po testach:P
    >wolę zdać się na opinię pms

    No to mam mieszane uczucia.
    Kiedys w miare nowe Navigatory mi sie bardzo dobrze sprawdzily w
    snieznych narciarskich warunkach.

    Ale ostatnio ... jakos jakby gorzej.
    I nie wiem - troche zuzyte to nie trzymaja, warunki byly gorsze, opony
    inne - rozmiar i teraz Navigator 2.
    Sezon byl krotki, to nie bylo mozliwosci rzetelnego porownania.

    Ale to pisze o narciarskich warunkach - w plaskim miescie beda dobre.
    Chyba ze mieszkasz w Bielsku Bialej czy Szczecinie ...

    >lekko offtopicznie: ciekawe czy zimy nas opuściły na dobre czy to
    >epizod.

    Klimat sie niby ociepla, ale sniezycom w USA to jakos nie przeszkadza.
    Chyba nawet mowia ze to ocieplenie znaczy tez "gwaltowny klimat" -
    duzo wody paruje, a potem powodzie, huragany, tornada, sniezyce.
    U nas niestety o snieg coraz trudniej ...

    J.

  • 42. Data: 2020-10-20 12:57:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Na mokrym są do d... .

    Niedawno bym napisal, ze IMO calkiem dobre, choc trudno to rzetelnie
    porownac.
    Ale ostatnio sie wrednie poslizgnalem, i nie wiem - opony, zuzycie
    (nieduze), samochod, chwila nieuwagi, droga jakas nadzwyczajnie sliska

    -----
    > Debice Navigator2 maja klase przyczepnosci od B do F, a to spory
    > rozrzut na mokrym

    Jak widac tu i 2 maja spory rozrzut przyczepnosci..

    J.

  • 43. Data: 2020-10-20 13:06:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    net...
    W poniedziałek, 19.10.2020 o 13:13, WS napisał:
> [...]
    4,opony-caloroczne-wielosezonowe-chinskie-opony-test
    -hamowanie-opony-zimowe-letnie.html

    >No pewnie - kto jest sponsorem, ten występuje w artykule jako
    >producent
    >"opon wzorcowych".

    No wiesz - z czyms trzeba porownac.
    A czytelnikow moze interesowac czy maja kupic markowe opony, czy nie
    warto przeplacac.

    Pytanie ile GY zaplacil za taki wynik testu.
    Albo ile tych tanich opon testowali, a potem wykreslili, bo istotnie
    nie warto przeplacac :-)

    A z drugiej strony - te Vectory dosc drogie byly, na tyle, ze sie
    robil dylemat, czy to sie oplaca - bo kosztuja podobnie, jak jakies
    sezonowe srednie z wymianami ...

    J.

  • 44. Data: 2020-10-20 13:20:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 20-10-2020 o 10:39, sirapacz pisze:

    >No to już ja znasz, jeśli chodzi o micheliny - zimą tylko na czarny
    >asfalt.

    Hm, a przeciez bylo troche filmow ze snieznych pagorkow.

    Filmy sponsorowane, opony z rozrzutem, czy przesadzasz ?

    J.

  • 45. Data: 2020-10-20 13:39:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-10-2020 o 13:06, J.F. pisze:

    > A z drugiej strony - te Vectory dosc drogie byly, na tyle, ze sie robil
    > dylemat, czy to sie oplaca - bo kosztuja podobnie, jak jakies sezonowe
    > srednie z wymianami ...

    Dla Zoe kosztowały tyle samo co teoretycznie dużo tańsze Nokiany, więc
    nie generalizuj.
    Kupiłem Nokiany, bo w tabelkach miały lepsze parametry.

  • 46. Data: 2020-10-20 13:40:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-10-2020 o 13:20, J.F. pisze:

    > Hm, a przeciez bylo troche filmow ze snieznych pagorkow.

    A porównywali w nich do Vectorów?

  • 47. Data: 2020-10-20 14:18:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A porównywali w nich do Vectorów?

    Nie, udowadniali, ze nie tylko czarny asfalt.

    J.

  • 48. Data: 2020-10-20 14:29:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dla Zoe kosztowały tyle samo co teoretycznie dużo tańsze Nokiany,
    >więc nie generalizuj.
    >Kupiłem Nokiany, bo w tabelkach miały lepsze parametry.

    Moze do Zoe. Teraz np na oponeo w rozmiarze 205/55/16
    339 Vector,
    375 michelin CC+ H - do 210km/h, 395zl V
    260 Nokian Weatherproof

    211 Debica Frigo :-)

    No i robi sie dylemat - lepiej jezdzic na calorocznym g*, czy na
    dedykowanych oponach sezonowych.
    Ale ... przeciez u nas snieg to od swieta, wiec tzw zimą lepsza Frigo
    czy Vector ? :-)

    J.

  • 49. Data: 2020-10-20 14:31:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-10-2020 o 14:18, J.F. pisze:

    > Nie, udowadniali, ze nie tylko czarny asfalt.

    No, ale wszystko jest kwestią do czego się porównuje.
    Przy letnich może nie tylko.

  • 50. Data: 2020-10-20 14:35:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-10-2020 o 14:29, J.F. pisze:

    > Moze do Zoe. Teraz np na oponeo w rozmiarze 205/55/16
    > 339 Vector,
    > 375 michelin CC+   H - do 210km/h, 395zl  V
    > 260 Nokian Weatherproof

    Ale jak pójdziesz do sprzedawcy, to może dostaniesz taka ofertę jak ja,
    zeszłoroczne Vectory w cenie tegorocznych Nokianów.