  • 11. Data: 2009-07-04 20:13:28
    Temat: Re: Pamięć z zatrzaskiem
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    T.M.F. wrote:
    > W TME sa FRAM 512kb

    Wiem, za malo. Jak by tam było B zamiast b ...

    > Ja myslalem raczej o zwyklym rownoleglym SRAM tyle, ze z zatrzaskiem.

    To podstawowa opcja. Jak nie ma to albo zatrzask, albo RAM-SPI (którego
    też nie ma).

  • 12. Data: 2009-07-04 20:16:36
    Temat: Re: Pamieae z zatrzaskiem
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Artur Miller wrote:
    > a trwa?o?ae FRAM te? ?

    Też, o ile jest _znacznie_ lepsza od flash.

    > 2 sztuki nie zajm? wiele miejsca
    > http://www.ramtron.com/products/nonvolatile-memory/s
    erial-product.aspx?id=100

    Znając cenę 512kb to tutaj sobie nie wyobrażam :) Ktos to sprzedaje w pl?

  • 13. Data: 2009-07-04 20:32:35
    Temat: Re: Pamiea z zatrzaskiem
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Też, o ile jest _znacznie_ lepsza od flash.

    erial-product.aspx?id=100

    > Znając cenę 512kb to tutaj sobie nie wyobrażam :) Ktos to sprzedaje w pl?

    Farnell. fakt, nietanio, 25EUR za sztukę :) nawet są na stanie :)

    @

  • 14. Data: 2009-07-04 20:36:47
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    W dniu 04.07.2009 22:16, Sebastian Biały pisze:

    > Też, o ile jest _znacznie_ lepsza od flash.

    Lepsza, te FRAMy w TME maja 10^12 zapisow.

    erial-product.aspx?id=100

    > Znając cenę 512kb to tutaj sobie nie wyobrażam :) Ktos to sprzedaje w pl?

    W sklepie internetowym ok. $15/sztuka. W sumie niezle, biorac pod uwage,
    ze TME chce prawie tyle za 512kb.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 15. Data: 2009-07-04 20:43:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Artur Miller wrote:
    y/serial-product.aspx?id=100
    > Farnell. fakt, nietanio, 25EUR za sztuke :) nawet s? na stanie :)

    Kompletnie odpada z powodów ekonomicznych. Zostaje jednak RAM rownloegly.