  • 31. Data: 2017-05-10 00:50:28
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszego....
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nadir"

    > Chłopie myśl, wybrałeś najgłuoszy argument. A co gdy pieszego nie widać
    > bo leje, jest ciemno, gość ubrany na czarno gada patrz telefon wchodzi
    > na przejście. Jak kierowca ma odstąpić, gdy go nie widzi? Jaki ma sens
    > dka kierowcy obowIązek udostępnia komuś, kogo nie ma szans zobaczyć?

    Jako kierowca zostałeś wcześniej na tą okoliczność zbadany przez
    okulistę, oraz masz obowiązek:
    a) poruszać się sprawnym pojazdem(oświetlenie, wycieraczki, hamulce)
    b) przed przejściem dla pieszych zachować szczególną ostrożność
    c) dostosować prędkość do warunków jazdy
    ---
    I może przejechać pieszego

  • 32. Data: 2017-05-10 00:57:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-10 o 00:50, re pisze:

    > I może przejechać pieszego

    Zawsze może.

  • 33. Data: 2017-05-10 01:00:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nadir"

    > I może przejechać pieszego

    Zawsze może.
    ---
    Jak stoi to nie może

  • 34. Data: 2017-05-10 01:05:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-10 o 01:00, re pisze:

    > Jak stoi to nie może

    Jak stoi, to znaczy, że dostosował prędkość. Ale zawsze jeszcze może
    opluć pieszego.

  • 35. Data: 2017-05-10 01:13:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla zwyklych ludzi nie ma egzaminow z prawa karnego, skarbowego. Nie musza znac
    przepisow dotyczacych weksli. I musza sie dostosowywac a za przekroczenie lub nie
    stosowanie sie sa karani.

  • 36. Data: 2017-05-10 01:28:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Dla zwyklych ludzi nie ma egzaminow z prawa karnego, skarbowego. Nie
    > musza znac przepisow dotyczacych weksli. I musza sie dostosowywac a
    > za przekroczenie lub nie stosowanie sie sa karani.

    To już nie moja wina, że kiedyś wystarczało dziesięć przykazań i ludzie
    jakoś żyli, a dziś nikt nie jest w stanie tego wszystkiego ogarnąć.

    Ale piszemy tu o uczestnikach ruchu drogowego i piesi tak samo są karani
    za wykroczenia jak kierowcy. Jedyna różnica, to taka że kierowcy maja
    dbać o bezpieczeństwo pieszych, ale już piesi niekoniecznie muszą dbać o
    bezpieczeństwo kierowców.

  • 37. Data: 2017-05-10 01:33:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nadir"

    > Jak stoi to nie może

    Jak stoi, to znaczy, że dostosował prędkość. Ale zawsze jeszcze może
    opluć pieszego.
    ---
    Dobrze myślisz, opluje i mandatu nie dostanie

  • 38. Data: 2017-05-10 01:35:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nadir"

> [...]

    za wykroczenia jak kierowcy. Jedyna różnica, to taka że kierowcy maja
    dbać o bezpieczeństwo pieszych, ale już piesi niekoniecznie muszą dbać o
    No piesi o swoje mają dbać

  • 39. Data: 2017-05-10 02:06:16
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale wielu wchodzi bo tak. I w sumie w wiekszosci sytuacji im się udaje.

    Well, ci, którym się nie udało, juz nie przechodzą przez ulicę;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 40. Data: 2017-05-10 07:35:15
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.05.2017 Marek <f...@f...com> napisał/a:

    > Momencik, ale musi przestrzegać czerwone, więc w czym problem by

    A przed czym (ewentualnie przed kim) ma przestrzegać to czerwone?

    BP,NMSP :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.