  • 261. Data: 2020-08-19 22:12:16
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-19 13:08, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > Przy +30 pomoze ?

    Na plaży pomaga.

    > W USA jakos duzo kabrioletow, to moze i pomaga ...

    Tam wszystkiego dużo.

    > Te 3 minuty przecierpie ...

    .. i kolejne 3 minuty, i kolejne ... jeździłem Twizy zimą to wiem jak jest.

  • 262. Data: 2020-08-20 00:18:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-11 11:16, Myjk wrote:
> [...]

    > jeśli juz biorą Teslę to czemu nie biorą ekwiwalentu spalinowego który ma
    > podobne osiągi? No bo tu mamy sportowe auto które Tesla objeżdża, nawet nie
    > tyle do setki (bo tu żaden spaliniak, nawet mocno kombinowany, nie ma
    > większych szans), co na sporym odcinku, a przecież to tylko auto cywilne,
    > znacznie bardziej komfortowe i pakowne chociażby niż sportowe auta.
    >
    > Podaj jakiś ekwiwalent spalinowy który da chociaż podobny komfort jazdy
    > (ciszę w kabinie) i te, nie wiem, nawet 5 sek. do setki. Trzeba pewnie
    > jakieś Audi A6 z ~3 litrowym silnikiem minimum zakupić, które kosztować

    Nie demonizowałbym. Mój RS ma mniej więcej takie przyspieszenie. Nowy
    kosztuje jakieś 150 tys.

  • 263. Data: 2020-08-20 23:38:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-13 16:55, WS wrote:
    > On Thursday, August 13, 2020 at 4:26:58 PM UTC+2, Myjk wrote:

    > Halas malo kogo interesuje, to co jest w typowych spaliniakach zadowala wiekszosc,
    ba, nawet niektorzy montuja "sportowe" tlumiki, zeby bylo glosniej i bardziej basowo
    ;)
    > Rozwiazan poglasniajacych silniki sporo juz wyprodukowano:
    https://autokult.pl/6936,sztuczny-dzwiek-silnika-osz
    ustwo-czy-technologia-w-sluzbie-kierowcy

    > Albo te chlodzenia, ogrzewania postojowe - rowniez malo kogo interesuje, w miescie
    (krotkie dystanse) uzywanie klimy jest niezdrowe. Jedyne sluszne to wejsc do pojazdu
    o temp. zewnetrznej,

    Musiałbyś mieć cabrio by mieć o temperaturze zewnętrznej.

  • 264. Data: 2020-08-28 14:47:14
    Temat: Re: Postęp w bateriach.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, August 19, 2020, 1:10:44 PM, you wrote:

    > Gdyby sie udalo ... koniec klopotow z wyladowaną baterią ?
    > https://www.pcworld.pl/news/Bateria-zasilana-alkohol
    em,80682.html

    Ile razy to już było? Moja Nokia 5110 w 1999 też już miała mieć...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 265. Data: 2020-08-28 15:07:59
    Od: robot <r...@o...pl>

    sumie wystarczyl, ale to to najzwyklejsza marketingowa sciema ;)

    najmniejszego sensu... zwlaszcza, ze nie ma gwarancji, ze trzeba bedzie poczekac w
    kolejce do ladowarki... 3 ladowania na tysiac km, hm.. to juz moze sie oplacac jazda
    ~70km/h i dwa ladowania ;) Jak dla mnie elektryki to dalej pojazdy na miasto, czyli
    jako drugi samochod...

    > Zabawni jesteście z tym opieraniem przyszłości motoryzacji o dzisiejszy
    > model samochodu prywatnego.

    Co za zaszczyt poczytać takiego znawcę przyszłości.
    Pogodę też przewidujesz?

  • 266. Data: 2020-08-28 15:17:40
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 30.07.2020 o 18:23, Shrek pisze:

    > Wadą elektryków nie jest zasięg sam w sobie (ci od LPG podobny a nawet
    > mniejszy znoszą) a to że nie zatankujesz w czasie pojedynczych minut.

    Tłumaczyłem już wielokrotnie, że to jest zaleta, bo można w czasie
    ładowania mądrą książkę przeczytać.
    Przynajmniej tak mi tu wyjaśniono.