  • 251. Data: 2020-08-19 11:36:02
    Temat: Re: Postęp w bateriach.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No ale elektrownia dymi w Bełchatowie, a autobusy dymią w okna na Marszałkowskiej, to
    zasadnicza różnica.

    -----

  • 252. Data: 2020-08-19 12:18:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2020 o 11:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > No ale elektrownia dymi w Bełchatowie, a autobusy dymią w okna na
    > Marszałkowskiej, to zasadnicza różnica.

    Ale my nie o tym, a o sprawności. A emisja CO2 jest tu idealnym
    miernikiem sprawności.

    --
    Shrek

  • 253. Data: 2020-08-19 12:47:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-04 07:28, Mateusz Viste wrote:

    > Po to, że takie płynne paliwo to jednak bardzo praktyczna rzecz jest.
    > Dużo praktyczniejsza jak widać od tych wszelkich akumulatorów.

    Komórka na benzynę?

    > Już był o tym wątek, całkiem niedawno. Nie da się tak - samochodów
    > musiałoby być dalej tyle, co ludzi jadących do pracy.

    Połowę. Tej połowy mniej może być jak się zwyczaje pracy zmienią.

    > Ja nie chcę z
    > nikim jechać na siłę, gdybym chciał to wziąłbym autobus.

    No i jest problem, że z cudzego samochodu też możesz nie chcieć korzystać.

  • 254. Data: 2020-08-19 12:53:01
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-09 10:18, J.F. wrote:

    > Ale ja z tych, co bym za ABS nie zaplacil :-)
    > Klime auto musi miec ... i musi dzialac w korkach.

    Dach sobie otwórz.

    > A w zimie musi grzac. Mocno.

    To ogrzewanie postojowe musiałbyś mieć.

  • 255. Data: 2020-08-19 13:08:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-08-09 10:18, J.F. wrote:

    >Dach sobie otwórz.

    Przy +30 pomoze ?
    W USA jakos duzo kabrioletow, to moze i pomaga ...

    >To ogrzewanie postojowe musiałbyś mieć.

    Te 3 minuty przecierpie ...

    J.

  • 256. Data: 2020-08-19 13:10:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-08-04 07:28, Mateusz Viste wrote:

    >Komórka na benzynę?

    Gdyby sie udalo ... koniec klopotow z wyladowaną baterią ?

    https://www.pcworld.pl/news/Bateria-zasilana-alkohol
    em,80682.html

    J.

  • 257. Data: 2020-08-19 13:48:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    On Monday, August 17, 2020 at 1:27:49 PM UTC+2, J.F. wrote:

    >testuja sie ;)
    >https://www.gospodarkamorska.pl/porty-logistyka-trw
    aja-testy-masowcow-i-kontenerowcow-napedzanych-sila-
    wiatru-35733

    Czyzby dobrze wyszlo ?
    Bo ...
    https://www.gospodarkamorska.pl/porty-transport-norw
    escy-armatorzy-chca-osiagnac-neutralnosc-weglowa-do-
    2050-roku-49392

    "Norwescy armatorzy realizują ambitny plan, aby cała norweska flota
    była neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 roku.

    Zobowiązanie składa się z czterech konkretnych celów;
    zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych o 50% na jednostkę
    transportowaną do 2030 r. w porównaniu z 2008 r .;
    zamawianiem tylko statków o zerowej emisji od 2030 r .;
    osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050 r .;
    oraz międzynarodowego zakazu z 2050 r. dla paliw, które nie są
    neutralne dla klimatu.

    Tylko nie pisza jak chca to osiagnac - zagle, wiatraki, ogniwa
    sloneczne, biopaliwa ?

    O co tu chodzi ... czemu im tak zalezy i z czego ci Norwegowie beda
    zyli, jak swiat przestanie rope kupowac ? :-)

    J.

  • 258. Data: 2020-08-19 14:46:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2020 13:48:11 +0200, J.F. napisał(a):

    > O co tu chodzi ... czemu im tak zalezy i z czego ci Norwegowie beda
    > zyli, jak swiat przestanie rope kupowac ? :-)

    Ponieważ mają mądrych zarządców, A żyć będą z budowy statków na prąd.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 259. Data: 2020-08-19 17:00:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-19 o 09:23, Janusz pisze:

    > Sam jesteś debil skoro bez wycieczek osobistych nie potrafisz dyskutować.

    Z debilem który w trakcie zmienia zeznania nie potrafię.

    Pozdrawiam

  • 260. Data: 2020-08-19 17:55:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-08-19 o 13:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > Gdyby sie udalo ... koniec klopotow z wyladowaną baterią ?
    >
    > https://www.pcworld.pl/news/Bateria-zasilana-alkohol
    em,80682.html
    No jednak nie :(

    --