  • 151. Data: 2010-03-04 11:30:30
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:
    > A epitety jakich używasz teraz w stosunku do mnie świadczą
    > ponownie o tym jaki burak z Ciebie.

    Przemol, ty pierwszy zacząłeś stosować epitety. W dodatku nie umiesz
    czytać i wymyślasz sobie własną historię. W dodatku jesteś zwykłym
    chamem i zarzucasz kłamstwo choć nie masz żadnego dowodu poza swoją
    chorą, trolową wyobraźnią.

    Zaiste, kiedyś trolowałeś inteligentniej...

    \SK

  • 152. Data: 2010-03-04 13:04:22
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-04 08:15, Massai pisze:

    > Otóż mylisz się gówniarzu.(...)
    > To gnoju parszywy (...)

    Panowie, Panie!!!
    Więcej luzu!
    Nie wnikając w sedno sprawy ani nie osądzając nikogo:
    1. Zazwyczaj (może raczej zawsze) w konflikcie uczestniczą dwie strony i
    poza oczywistymi aktami niezawinionej agresji, odpowiedzialność ponoszą
    tez obie
    2. Jeśli Pszemol rzeczywiście był na miejscu to ma prawo do swojej oceny
    tej sytuacji
    3. Na przyszłość do wszystkich: lekko nogę z gazu, puścić drania
    przodem! Jadąc za kimś nie jesteśmy od niego gorsi. A może temu
    "draniowi" krwawi ktoś na tylnej kanapie i "drań" śpieszy się na ostry
    dyżur?

    O ilu już śmiertelnych wypadkach tu było mowy? Szkoda nerwów!
    ;)

    --
    pozdrawiam
    Hubertus Blues

  • 153. Data: 2010-03-04 14:35:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:p09467-k7u.ln1@bozon.softax.pl...

    > Oczywiście, ludzie dojrzali umieją zwykle czytać...

    A Ty próbujesz być jego adwokatem?

  • 154. Data: 2010-03-04 14:36:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:ov8467-k7u.ln1@bozon.softax.pl...

    > Ty Przemol, nawet czytać nie umiesz...
    >
    > Cytuję:
    > "...ale wcześniej ten idiota się wkurwił, ominął mnie po
    > prawej (zawsze się tam przytulam do linii, żeby zostawić miejsce po
    > prawej dla skręcających w prawo)..."

    No i co Ci się nie zgadza?
    Omijał go z prawej strony, stojącego czy nie omijał?

  • 155. Data: 2010-03-04 14:37:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:469467-k7u.ln1@bozon.softax.pl...
    > Nie, To Ty nie umiesz czytać co pięknie zademonstrowałeś. Nie przejmuj
    > się, analfabetyzm funkcjonalny to problem sporej części społeczeństwa, nie
    > jesteś sam.

    Piszesz tu o sobie?

  • 156. Data: 2010-03-04 14:38:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:pf9467-k7u.ln1@bozon.softax.pl...
    ho.pl...

    > ROTFL
    >
    > \SK
    >
    > --
    > "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
    > --
    > http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

    Czemu masz dwie sygnaturki i podpis poza sygnaturką?
    Nie doczytałeś o zasadach formatowania postów w usenecie?

  • 157. Data: 2010-03-04 14:39:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:ut9467-gs.ln1@bozon.softax.pl...
    ho.pl...

    > Za to w tym co Ty piszesz widzę tylko ciemność głupoty, niestety.

    Aby zrozumieć mądry tekst trzeba mieć pewne minimum wiedzy
    i inteligencji. Dla głupca każda rozprawa naukowa to ciemność głupoty,
    niestety.

  • 158. Data: 2010-03-04 14:40:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hmnmlq$sas$1@news.onet.pl...

    > To gnoju parszywy sprawdź sobie NAJPIERW swoje "przypuszczenia", zanim
    > zaczniesz komuś zarzucać kłamstwo.
    > Aż się wysilę, poszukam tego świstka i ci podam dane.

    Czekam.

    > Swoją drogą już widzę jak sprawdzasz. Już widzę jak ci coś powiedzą
    > oprócz "a co to pana obchodzi".
    > I ty chcesz mnie życia uczyć... gówno wiesz o życiu...

    Ty się już o to nie martw. Nie ja sprawdzę tylko mój przyjaciel policjant.

  • 159. Data: 2010-03-04 14:41:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:0fb467-pa3.ln1@bozon.softax.pl...
    > Zaiste, kiedyś trolowałeś inteligentniej...

    Nie wiedziałem że jesteś moim fanem...
    Przykro mi, że Cię rozczarowałem :-)

  • 160. Data: 2010-03-04 14:41:35
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 04 mar 2010 o 14:35 GMT, Pszemol napisał(a):

    > "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    > in message news:p09467-k7u.ln1@bozon.softax.pl...

    > A Ty próbujesz być jego adwokatem?

    A Ty probujesz byc adwokatem drugiej strony? a wersji tej drugiej strony
    nawet nie znasz..., ekhm... znasz tzn sobie ja wymysliles...

    Pozdrawiam
    Brzezi