  • 31. Data: 2021-06-01 02:12:32
    Temat: Re: Prąd przemienny, niskie napięcie stabilizacja napięcia.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 czerwca 2021 o 00:42:57 UTC+2 Piotr Wyderski napisał(a):

    > Zakładam, że stabilizacja w zakresie kilku procent z zachowaniem
    > kształtu*. W pierwszym przybliżeniu nie wiem, jak to rozwiązać
    > "łatwiej", w drugim wiem, ale stabilizator ferrorezonansowy lub
    > transformator parametryczny to dziś raczej egzotyka. A sinusa DACem/PWM
    > lub filtracją prostokąta filtrem LC zrobi "każdy głupi".
    >
    > Pozdrawiam, Piotr
    >
    > *) Potem wyjaśnił, że mu obcinanie diodami wystarczy, ale jeśli to
    > pominąć, to Irokez udzielił właściwej odpowiedzi.
    Dobrej odpowiedzi udzielił ten co napisał żebym sobie gotowce kupił. Co na alliexpres
    uczyniłem. I jestem mu za to wdzięczny. To była pierwsza rzecz jaką kupiłem u
    majfrendow. Założyłem konto, kupiłem, zrobiłem przelew. Już potrafię.

  • 32. Data: 2021-06-26 14:54:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 maja 2021 o 19:40:55 UTC+2 heby napisał(a):
    > Tak. Wersja pojemnosciowa działa. Używałem przez 2 lata w ogródku,
    > wygladała nieco inaczej, obecnie mojej nie widzę na ali, może chińczycy
    > mają nowszy model.
    Mógłbyś napisać jak miałeś podłączona sondę.

  • 33. Data: 2021-06-26 22:47:57
    Od: jan wolski <o...@g...com>

    4...@g...com napisał(a):

    > Dobrej odpowiedzi udzielił ten co napisał żebym sobie gotowce kupił.

    Warto zadawać dobre pytania, np. zamiast "Czy są jakieś niedrogie i proste w użyciu
    układy stabilizacji napięcia przemiennego?"
    zadać pytanie o wilgotnościomierz tani/dobry/koślawy etc.

    > Co na alliexpres uczyniłem. I jestem mu za to wdzięczny.
    > To była pierwsza rzecz jaką kupiłem u majfrendow. Założyłem konto,
    > kupiłem, zrobiłem przelew. Już potrafię.

    Słusznie. Po co nabijać kabzę E.Muskowi, nie dość że idzie prowizja
    dla ibeja (10%), to jeszcze % za przewalutowanie dla paypala całkiem niemały.

  • 34. Data: 2021-06-26 23:50:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 26 czerwca 2021 o 22:47:58 UTC+2 jan wolski napisał(a):
> [...]
    > Słusznie. Po co nabijać kabzę E.Muskowi, nie dość że idzie prowizja
    > dla ibeja (10%), to jeszcze % za przewalutowanie dla paypala całkiem niemały.
    Nie jestem w stanie zrozumieć po co odpowiedziałeś. Polska wolny kraj i zakazu
    odpowiadania, nawet jak odpowiedź nic nie wnosi do tematu czy pytania, nie ma. Z
    założenia to grupa techniczna. Co mnie obchodzi kogo lubisz a od kogo byś nie kupił.
    Wiesz jak podłączyć czujniki pojemnościowe z Chin to albo się podziel więc, albo się
    nie dziel.