  • 21. Data: 2023-02-28 18:39:23
    Temat: Re: Preselektor adresu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Feb 2023 21:04:51 +0100, Dariusz Dorochowicz wrote:
> [...]
    niki-obrotowe/ninigi/
    >>> https://www.tme.eu/pl/details/sr17b1815f89n/przelacz
    niki-obrotowe/ninigi/

    > Chyba jakiś browar się należy ;)
    > https://www.maritex.com.pl/przelaczniki/zadajniki_ko
    du.html

    Ale wlasnie znalazles takie BCD. maja 3-4 wyscia binarnie kodowane.

    A kolega by chcial zwykly przełącznik "1 z 8"

    > A jak chcesz to Mouser też ma. Pewnie Digikey też.
    > https://www.mouser.pl/c/electromechanical/switches/c
    oded-rotary-switches/
    > Parametry musisz sobie sam ustawić.

    Ale w linku tez "coded"

    J.

  • 22. Data: 2023-02-28 18:52:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.02.2023 o 12:39, heby pisze:

> [...]
    witch-8-circuit/dp/1522045

    > "wszystko co znajduje to Dec/BCD a nie 1z8. "

    Aha, czyli taki?
    https://pl.rs-online.com/web/p/przelaczniki-obrotowe
    /7118410 no ten
    akurat ma 9 pozycji, czyli źle :/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2023-02-28 19:31:23
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2023-02-28 o 18:39, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Ale wlasnie znalazles takie BCD. maja 3-4 wyscia binarnie kodowane.
    >
    > A kolega by chcial zwykly przełącznik "1 z 8"

    No toż napisałem że nie skumałem o co chodzi ;)
    Zresztą, jak widać, nie tylko ja.
    Tak się dziwiłem że OP ma z tym problem? No ale różnie w życiu bywa ;)

    Dip-switch też ma w tym zastosowaniu mały problem, że można kilka mieć
    styków mieć włączonych, ale jak się nie ma co się lubi.
    Można dać kilka mniejszych, ale to rozwiązanie takie ...
    Jeszcze jakimś (niekoniecznie akceptowalnym) rozwiązaniem jest
    (de)multiplekser cyfrowy albo analogowy z przełącznikiem kodowym. Więcej
    pomysłów to ja nie mam.

    Pozdrawiam

    DD

  • 24. Data: 2023-02-28 19:37:43
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/02/2023 18:52, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Aha, czyli taki?
    > https://pl.rs-online.com/web/p/przelaczniki-obrotowe
    /7118410 no ten
    > akurat ma 9 pozycji, czyli źle :/

    Prawie dobry. Poza tym, że ma 9 pozycji, ma też wystające pokrętło, te
    co miałem miały "pokrętło na śrubokręt" jak w potencjometrach
    montażowych i były płaskie.

    Po prostu byłem ciekaw, czy ktoś to [jeszcze] produkuje, bo od ręki same
    BCD i albo mam złe słowa kluczowe, albo faktycznie nikt tego nie chce już.

    Dzięki za znalezienie.

  • 25. Data: 2023-02-28 19:56:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.02.2023 o 19:37, heby pisze:

> [...]
    > BCD i albo mam złe słowa kluczowe, albo faktycznie nikt tego nie chce już.

    Spox 2 min (na trzeźwo) po keywordzie:
    "smd rotary switch 8 position 9 pin" ale szukane w grafice google
    (szybciej się szuka).

    Spróbuj, może znajdziesz 8 pozycyjny :)

    Dalej/więcej nie szukałem.
    --