  • 21. Data: 2022-10-16 03:49:18
    Temat: Re: Procesor z serii Sandy Bridge
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 16 Oct 2022 03:32:54 +0200
    doszła do mnie wiadomość <634b5f55$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Kamil" <n...@t...pl> :

    >Kupiłem płytę. Okazało się, że nie ma pinów do podłączenia USB z przodu. To
    >niesłychane! Da się coś z tym zrobić?

    Ja widzę takie złącza na obrazku z aukcji, to inną kupiłeś?

    >Pzdr

    Swambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 22. Data: 2022-10-16 22:40:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/10/2022 03:32, Kamil wrote:
    > Kupiłem płytę. Okazało się, że nie ma pinów do podłączenia USB z przodu.
    > To niesłychane! Da się coś z tym zrobić?

    Mozna wstawić kartę z USB, niektóre mają złacza wewnętrzne.

    Ale ale... co za płyta, co nie ma złącza do panelu USB. Pochwal się.

  • 23. Data: 2022-10-25 01:50:52
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Szwambuł Trantiputl" napisał:

    > Ja widzę takie złącza na obrazku z aukcji, to inną kupiłeś?

    Ja też już widzę. :) Po prostu się ośmieszyłem. Sugerowałem się
    rozmieszczeniem pinów w starej płycie i szukałem tam, gdzie ich nie było.
    Sprzedawca mnie zjechał ( i słusznie ), bo miałem do niego pretensje. Ten
    sam symbol płyty, ale inna "geografia" Przepraszam za zamieszanie.

    Pzdr

  • 24. Data: 2022-10-29 15:45:17
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Szwambuł Trantiputl" napisał:

    > Ja widzę takie złącza na obrazku z aukcji, to inną kupiłeś?

    Teraz z innej beczki. Nie zakładam nowego tematu. Spytam tu.

    Mam płytę z USB 3 jak na obrazku:

    https://kamil100.refy.pl/c5.jpg

    Na mojej płycie jest oznaczone F_USB3_12. Czy to jest to samo? Ile wejść
    można z tego wyciągnąć? Bo wszystko co znalazłem, gotowe moduły przednie,
    obudowy i przejściówki mają dwa wejścia. Tak ma być?

    Pzdr

  • 25. Data: 2022-10-29 16:34:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/10/2022 15:45, Kamil wrote:
    > Na mojej płycie jest oznaczone F_USB3_12. Czy to jest to samo? Ile wejść
    > można z tego wyciągnąć?

    https://i.stack.imgur.com/3ybBV.jpg

    Jak widzisz są tam, w jednym gnieździe, dwa USB3.

    Możesz z tego wyciągnąc więcej - nit nie broni wsadzić HUBa.

  • 26. Data: 2022-10-29 17:50:29
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "heby" napisał:

    > https://i.stack.imgur.com/3ybBV.jpg

    > Jak widzisz są tam, w jednym gnieździe, dwa USB3.

    Tego się obawiałem. Nowsze, a do kitu. Mysz, klawiatura, a z resztą ganiaj
    pod biurko na tył obudowy. DO d... takie dictum.

    > Możesz z tego wyciągnąc więcej - nit nie broni wsadzić HUBa.

    Pewnie mogę, ale z tyłu jest 5 USB. Wystarczy parę cm przedłużacza.

    Pzdr

  • 27. Data: 2022-10-29 18:31:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/10/2022 17:50, Kamil wrote:
    > Tego się obawiałem. Nowsze, a do kitu.  Mysz, klawiatura, a z resztą
    > ganiaj pod biurko na tył obudowy. DO d... takie dictum.

    W wielu komputerach, które miałem okazję ratować, awaria przednich USB
    miała związek z kopnięciem wtyczki, zawadzeniem łokciem, położeniem
    ksiązki itd itp. Myślę, że producenci doskonale sobie zdają sprawę, że
    tylne USB nie dość, że są bardziej estetyczne, bo nie widać kabli, to
    jeszcze bezpieczniejsze. Trudno winić, że nie mają ochoty na montowanie
    z przodu - ja bym takiej obudowy nie chciał.

    Nikt nie broni Ci zwielokrotnić tych USB HUBem, chińczycy mieli taki
    nakładany *wprost* na to łącze, dający na wyjściu bodaj 4 takie same USB3.

  • 28. Data: 2022-10-29 22:13:10
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 29 Oct 2022 17:50:29 +0200
    doszła do mnie wiadomość <635d4bcf$0$463$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Kamil" <n...@t...pl> :

    >Tego się obawiałem. Nowsze, a do kitu. Mysz, klawiatura, a z resztą ganiaj
    >pod biurko na tył obudowy. DO d... takie dictum.

    >Pewnie mogę, ale z tyłu jest 5 USB. Wystarczy parę cm przedłużacza.

    Ja USB traktuję jako zło konieczne, klawiatury i myszy mam na PS/2 od
    lat(nawet w laptopach, PS/2 są na stacjach dokujących).

    >Pzdr

    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy