  • 111. Data: 2011-11-15 22:08:31
    Temat: Re: Prośba o pomoc w rozpoznaniu urządzenia - trochę inaczej
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 15/11/2011 11:36, Grzegorz Krukowski wrote:

    > Eee? Nie możesz otworzyć kilku okien TC?! No, ale faktem jest że pasek
    > zadań jest jednak ograniczony, więcej możesz w menu start.

    Mozna. Right-click na ikonce TC, wyskoczy menu na 3 pozycje i kliknac
    pierwsza z gory. Oczywiste? Jak cholera ;-)

    > teraz gdzie jest stacyjka ;)

    A jest? Czytniki kart...

    --
    Jerry1111

  • 112. Data: 2011-11-15 23:04:10
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:j9unt3$umt$1@news.onet.pl...

    Jest w opcjach możność zezwolenia na jedną kopię w danym momencie.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)