  • 71. Data: 2023-01-27 20:40:57
    Temat: Re: Przestrojenie telewizora
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Jan 2023 19:57:04 +0100, Wiesiaczek wrote:

    > Ok. 20 minuty filmu facet proponuje regulację trzech filtrów.

    No faktycznie ... ciekawe po co - p.cz zostaje bez zmian.

    sie troche rozstroilo, i mozna na ucho poprawic?

    > Rzeczywiście ciekawe brzmienie mogło by wyjść :)

    J.

  • 72. Data: 2023-01-30 20:10:33
    Temat: Re: (OT) Przestrojenie telewizora
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jestem ciekaw heby, co Ty jadasz.
    Bo ja schabowego zrobionego ręcznie przez Babcię z jejże grzybkami marynowanymi lub
    kapustką ręcznie kiszoną i podsmażaną.
    Ty wpierdalasz cham-burgery w macu? Udowodnisz składem chamburgera i koli dla zer
    wyższość qltury wujaszka sama? I że zawsze taki
    sam 12/365 chamburger z czystym kiblem? U Babci pociągam za rączkę i uważam to za
    lepsze życie.

    -----

  • 73. Data: 2023-02-02 20:26:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/01/2023 20:10, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jestem ciekaw heby, co Ty jadasz.

    1) Pierogi. Umiem je robić.
    2) Pizza. Umiem ją robić.
    3) Kilka trywialnych i nietrywialnych posiłków. Umiem je robić.
    4) Mam żonę.
    5) Ale i tak robimy posiłki dla siebie i dzieci sami (głównie) dzieląc
    się tym między sobą.

    > Bo ja schabowego zrobionego ręcznie przez Babcię z jejże grzybkami
    > marynowanymi lub kapustką ręcznie kiszoną i podsmażaną.

    Mylisz dobry konserwatyzm (są rzeczy, które robilismy nieźle 100 lat
    temu i nic lepszego nie wymyślono: na przykład niektóre posiłki) z tępym
    konserwatyzmem ideologicznym (*wszystko* było lepiej, karty na AGP też,
    ale nie sprawdzę porządnie, bo koserwatysta nigdy nie weryfikuje swoich
    urojeń). Na przykładzie jedzenia: nie uważam, że jedzenie ołowianą łyżką
    było dobre, choć widziałem taki komplet sztućców w muzeum i nie
    wykluczam, że ktoś w wieku moich dziadków mógł je używać. Gdybym był
    jednak tępym ideologicznym koserwatystą, uważałbym że ołów nie szkodzi.
    Nie uważam. Posługuje się racjonalizmem i nauką. Polecam, każda
    ideologia, w tym konserwatyzm, jest oznaką kretyństwa. Lewactwo też.

    > Ty wpierdalasz cham-burgery w macu? Udowodnisz składem chamburgera i
    > koli dla zer wyższość qltury wujaszka sama? I że zawsze taki sam 12/365
    > chamburger z czystym kiblem?

    Unosisz się nad własnymi urojeniami. Nie jadam w Macu, nie smakuje mi.
    Dla równwagi: schabowe też mi nie smakują, nawet "od Babci". To i to
    jest śmieciowym jedzeniem, rózniącym się tylk stopniem zmielenia.

    > U Babci pociągam za rączkę i uważam to za
    > lepsze życie.

    Ja nie mam takiego komfortu, aby iść do babci po szkole. Czasami tęsknię
    i zazdroszczę. Skoro jesteś w takim wieku, to pochwalam, proś babcie o
    kotlety jak najczęsciej.

  • 74. Data: 2023-02-02 20:37:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najśmieszniej było, jak hiper-duper wypasione Panasonic i Sony z Pewexu nie ogarniały
    wprowadzonego w Polsce przez czołowych
    dostawców kablówek tzw. hyperbandu.
    Do tego te najdroższe w ofercie TV miały pamięć zaledwie 30 kanałów ( w kablówkach
    było wówczas nieco więcej, już nie pamiętam czy
    miałem sygnał Aster City czy UPC).
    A w salonie Pewexu (dokładnie pamiętam, m.in. przy Świętojerskiej, byłem wówczas "na
    kupnie" TV) prześlicznie odtwarzały obraz z
    odtwarzacza płyt wideo (średnicy jak dawne płyty Long Play).

    -----
    > W PL kablówka w pełni mieściła się w paśmie TV dowolnego telewizora, głównie
    dlatego, że była tak właśnie projektowana.
    > Zdaje się że w USA mieli to jakiś inaczej zrobione, ale w PL nie pamiętam
    jakichkolwiek kłopotów ze strojeniem do kablówki.
    > Może jakies wyjątkowo stare telewizory nie sięgały głowicą odpowiednio szeroko, ale
    to były naprawdę wyjatkowo stare złomy.

  • 75. Data: 2023-03-21 00:12:49
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 25.01.2023 o 13:27, yabba pisze:

    > Opłacalna dla użytkownika metoda nie istnieje, ponieważ jest sprzeczna z
    > metodą opłacalną dla producenta.

    Wystarczyło nie forsować tego g...a. Z TVP się dało i tak powinno być z
    każdą telewizją. Można zmieniać jak ludzie już nie chcą oglądać.