eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "pm" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 13:41:45 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 27
    Message-ID: <iu4hi0$d9g$2@news.net.icm.edu.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2fui$4lf$1@news.net.icm.edu.pl> <iu2gps$o1t$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1309002112 13616 109.173.194.105 (25 Jun 2011 11:41:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 11:41:52 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iu2gps$o1t$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379053
    [ ukryj nagłówki ]

    ?

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iu2gps$o1t$...@n...onet.pl...
    > W dniu 11-06-24 19:02, pm pisze:
    >> BTW. gdzieś mi się obiło o jakimś wczesnym japońskim silniku diesla
    >> gdzie były 4 cylindry i tylko 3 świece żarowe (bo dla 4tej zabrakło
    >> miejsca)
    >> jakoś tam dziełał.
    >
    > Rover 200, silnik 2.0 105KM 1997 rok z elektroniczna pompa wtryskowa
    > Boscha VP37. W niektorych egzemplarzach sa 4 miejsca na swiece zarowe, w
    > innych tylko 3. Ja mialem ten z 3. Jezdza i pala w zimie identycznie. Auto
    > mialo ponad 300kkm (tyle bylo na liczniku, a realnie kto wie) i jakos
    > wbrew kogutkowej teorii "tloki i zawory sie nie wypalily", a auto ostatnie
    > 100kkm mialo chip na 140KM.

    no ale to wciąż silnik z komorą spalania
    która rozgrzewa się na mocno w jej wnętrzu powstaje bardzo bogata mieszanka
    i tam tez się ona zapala.
    jak paląca się mieszanka wychodzi z komory to już nie ma znaczenia czy była
    tam świeca żarowa czy nie.
    Zakładam ze kogutkowi chodzi wyłącznie o silniki z bezpośrednim wtryskiem i
    ze o tym wie.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: