    From: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Aku - pytanie
    Date: Tue, 14 Dec 2010 09:30:53 +0100

    > aku
    >
    > Tylko uwazaj z tym podpinaniem rownolegle. Masz juz baterie 12V w moto.
    > Teraz rownolegle podepniesz do tego 9V. Miedzy elektrodami "+" tych dwoch
    > baterii poplynie prad proporcjonalny do roznicy potencjalow miedzy +12V i
    > +9V (prawo Ohma jednym slowem) i ograniczony jedynie minimalnym oporem
    > kontaktu. Jak juz musisz koniecznie tak sie bawic to choc tam jakis
    > rezystorek w szereg dodaj zeby sie ta roznica potencjalow miala na czym
    > odlozyc. Inaczej cos sie musi zaczac dymic. Rezystorek dodalbym takze
    > wtedy
> [...]

    w tym miejscu przewe bo boje sie ze mnie obrazasz tymi zwrotami (ECU) o
    ktorych pojecia mi brak :)
    dzis smigam do garazu z zelowym aku z kasy fiskalnej i zakladam ze wszystko
    bedzie ok
    kasa fiskalna ni ejest tak wazna jak moto :) i obejdzie sie bez aku te kilka
    m-cy

    a przekonam sie o tym czy aku dalo rade w okolicach marca

    Pozdr