eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Data: 2021-02-17 14:28:54
    Temat: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2021 o 14:15 LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Ja też mam taki miernik i czasem zaczyna pokazywać bzdury.
    Nie czytasz co piszę tylko głosisz swoje tezy :-)

    > No bo alternator osiąga pełną moc dopiero przy maksymalnych obrotach a
    > producent auta lekko dał ciała, że dopuścił takie zachowanie:]
    To tylko potwierdza co napisałem powyżej :-) napisałem przecież, że
    wystarczy podnieść obroty o 200 (na jakieś 1100) i jest full napięcie bez
    względu na załączone odbiorniki. Do maksymalnych obrotów brakuje jakieś
    3400 obr/min :-)

    Alternator ma 200A - jak patrzę na wykresy w necie to nie znalazłem
    takiego, który daje moc max przy 1000 obr/min. Zawsze to jest jakaś krzywa
    narastająca. Pewnie jakby załadować do tego auta 2x większy alternator to
    by i przy biegu jałowym prądu wystarczyło.

    TG