-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MISMATCH!feeder1.fe
ed.usenet.farm!feed.usenet.farm!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.co
m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <0...@g...com>
<60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<602be492$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<s0iop1$3lm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<gbzrh9q38b13$.1ul9219nnq7lb$.dlg@40tude.net>
<602cf576$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<s0j1pn$9hq$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<602d2b89$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<s0m0il$cmo$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <s0m0il$cmo$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
Date: Fri, 19 Feb 2021 09:11:12 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 40
Message-ID: <602f729f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1613722271 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 82.143.187.50:56398
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:762058
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:s0m0il$cmo$1$P...@n...chmurka.ne
t...
W dniu 2021-02-17 o 15:43, J.F. pisze:
>>> Inne co mi się przypomniało.
>>> Jakaś lampka na desce rozdzielczej była bezpośrednio połączona z
>>> jakimś kabelkiem w komorze silnika. To chyba lampka ładowania
>>> akumulatora była łączona z jakimś wyjściem z alternatora, czy jego
>>> regulatora.
>>> Wykorzystywałem to do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu.
>>> Przepinałem jeden kabelek i przy włączonym kluczyku ustawiałem
>>> odpowiednio przerywacz patrząc przez tylna szybę na tę lampkę.
>
>> Nie miales najprostszego próbnika, z żarówką ?
>Sądzę, że nie ma prostszego rozwiązania od:
>- odpięcia kabelka z przerywacza,
>- przełożenia na ten zacisk drugiego kabelka.
>Wariant z próbnikiem to:
>- trzeba go mieć,
Przydatna rzecz ... w maluchu, czy ogolnie - w starych samochodach.
>- trzeba zdjąć zapewne dwa kabelki,
>- jeden koniec próbnika wpiąć na przerywacz,
>- drugi koniec w zdjęty kabelek (czyli próbnik musi mieć dwa różne
>zakończenia kabelków).
Nie trzeba - wlaczasz miedzy zacisk przerywacza lub cewki a mase.
Choc faktycznie - to wymaga wlaczenia zasilania, wiec lepiej do
+akumulatora ... a na alternatorze/pradnicy nie ma +
>Pamiętaj, że w maluchu w komorze silnika nie ma akumulatora.
Jakos tak pamietam, ze ustawianie zaplonu nie bylo problemem ... ale
moze to w innym samochodzie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.02.21 13:15 Piotr Gałka
- 19.02.21 13:25 J.F.
- 19.02.21 13:29 LordBluzg(R)
- 19.02.21 14:09 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- rezystor 3 omy 400W
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
- Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
- Programator czasowy TUYA.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=