eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.68!
    not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Date: Fri, 19 Feb 2021 13:15:12 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <s0oa4d$uj7$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    References: <0...@g...com>
    <60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be492$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0iop1$3lm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <gbzrh9q38b13$.1ul9219nnq7lb$.dlg@40tude.net>
    <602cf576$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0j1pn$9hq$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <602d2b89$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0m0il$cmo$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <602f729f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.68
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 19 Feb 2021 12:15:09 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.68"; logging-data="31335";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <602f729f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:762076
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-02-19 o 09:11, J.F. pisze:

    > Nie trzeba - wlaczasz miedzy zacisk przerywacza lub cewki a mase.
    > Choc faktycznie - to wymaga wlaczenia zasilania, wiec lepiej do
    > +akumulatora ... a na alternatorze/pradnicy nie ma +
    >
    >> Pamiętaj, że w maluchu w komorze silnika nie ma akumulatora.
    >
    > Jakos tak pamietam, ze ustawianie zaplonu nie bylo problemem ... ale
    > moze to w innym samochodzie.
    >

    Ja też nie twierdzę, że to był jakiś problem. Po prostu przypomniała mi
    się ta procedura.
    Nie wiem czemu to się ustawiało więcej niż raz, fabrycznie, ale wiem, że
    parę razy ustawiałem. Przypuszczam, że za pierwszym razem jak się
    zastanawiałem jak wykryć moment rozwarcia styków to wpadłem na pomysł
    wykorzystania tego co i tak w samochodzie jest i potem nie widziałem
    powodu, aby to zmieniać, skoro wszystko jest zawsze pod ręką.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: