  • Data: 2020-11-28 16:57:04
    Temat: Re: Akumulatorowe Voodoo
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-28 o 13:10, Waldek pisze:
    > Witam
    >
    > Przyszła zima? no i postanowiłem się zainteresować swoim aku który ma
    > już 6 lat. Trochę poczytałem wczoraj różnych, czasem lekko dziwnych
    > wiadomości, a to o "robieniu gęstości", Ruskich magicznych Kulonach
    > i innych podobnych. Mój pacjent to najprawdopodobniej zwykły mokry CA/CA
    > z pierwszego montażu fabrycznego (45 Ah /320 A)

    Działa? zostaw i nie ruszaj.
    Śmiem twierdzić, że żaden kupiony nowy akumulator nie wytrzyma tyle co
    oryginał. Nigdy to się nie udało. Czy Varta, czy Bosch, czy Centra, 3-4
    lata i zgon niezależnie od auta. Ostatnie dwa akumulatory jakie kupiłem
    to najtańsze marketowe "coś" za 120zł w promocji w Tesco i śmiem
    twierdzić że podziałają tyle samo co te za 4 stówki.

    zdrówko.

    --
    Irokez