  • Data: 2023-05-08 18:17:00
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 May 2023 16:11:20 +0200, J.F napisał(a):

    > No ale po co takie pytania w samochodzie - żeby sobie umilić długą
    > podróż?

    Prawie codziennie jeżdżę.
    Ale zdarza się i po kilkaset kilometrów.
    Słucham Radia Kierowców dla komunikatów drogowych, ale ich wybór muzyki
    trochę nie dla mnie. Więc słucham Radio Plus czy inne Gold, jakieś Spotify
    i czasem pytam auto o pogodę na kilka dni albo każę mu opowiedzieć jakiś
    dowcip czy ciekawostkę.
    Tak dla jaj spytałbym się GPT jak się wymienia koło w lodołamaczu albo
    gdzie mieszkają niebieskie wiewiórki ;)
    Nie lubię monotonii.

    --
    Pozdrawiam.