  • Data: 2023-05-08 23:12:18
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2023 o 23:03, heby pisze:

    > Dokładnie o tym mówię: proste polecenia są dla niego niezrozumiałe, bo
    > wystają poza sztywne ramy. Dlatego AI było by przydatne, aby
    > uelastycznić konwersację. Ja nie oczekuje lepszych wyników, tylko
    > lepszego rozumienia intencji. Akurat w tym AI mogło by się sprawdzić.

    Dopiszę. Dla mnie Asystent to konkretny "przycisk" z konkretnym
    działeniem. Niczego więcej nie oczekuję ale widać są tacy, co od "enter"
    oczekują "backspace" :)

    Listę dostepnych komend powinieneś znaleźć. Dla mnie najważniejsze jest
    to, że w zasadzie 100% czego oczekuję od Asystenta jest realizowane bez
    dotyku. "Zadzwoń do mama, komórka" i dzwoni :) Nawigacja do Łódź, ulica
    pocztowa 34" działa od strzału ale jak dopowiem " przez Wrocław" to już
    nie :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>