  • Data: 2023-05-08 23:37:33
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2023 o 23:16, heby pisze:

    > Potrafię. Ale spodziewam się, że pasażer, który prosi o "znajdź jakieś
    > fastfoody po drodze, ale nie kebab"

    To doprecyzuj. Ja jestem facetem i wiem co chcę. Jak zapytam o
    "najbliższy Makdonald" to mi pokaże czy inny punkt który jest konkretnie
    zdefinowany. Po jaką cholerę informować kogokolwiek z AI czego się nie
    chce? Nie rozumiem tego toku myślenia.

    > albo "o której bysmy dojechali jak
    > by zahaczyć o sklep z żarówkami w Otwocku",

    To jakieś "kobiece nawyki" :D Osobiście sprawdzam dwie trasy, to tylko
    5 sekund...gadania. Nie wnikam, niektórzy muszą mieć prompter. Albo mają
    słowotok.

    > albo "nie, to jednak prowaź
    > tak jak wczoraj, przez most" też dostanie wynik. On nie musi się z mapy
    > doktoryzować, aby dostać sensowny efekt, bo i po co, używa tego ad-hoc
    > raz na rok. Ogólnie spodziewam się, że proste polecenia bedą
    > rozpoznawane w sposob heurystyczny, z kontekstem aktualnej sytuacji oraz
    > poprzednich konwersacji i do tego AI typu ChatGPT się nadaje akurat
    > całkiem nieźle.

    Spoko, rozumiem doskonale konwersację z AI ale ja mam jakiś ograniczony
    czas życia i używam słuchawki BT. Wolę sobie wtedy porozmawiać z ludźmi
    :)...znajomymi. OK, nie każdy ma czas na rozmowę. Ponieważ jestem
    introwertykiem to akurat tak się zdarza, że to rozumiem ale zawsze mam z
    kim pogadać, jeśli chcę i oni chcą. Nikogo nie zmuszam. Wolę sobie
    audiobooka włączyć czy megamuzę (mam subwoofer i dobry sprzęt w
    aucie/500W sinus) a kobieta w domu kocha ciszę do zielonych pasków
    volume w TV (mam receptę na pierwszy fioletowy pasek poza skalą
    zielonych"/cokolwiek.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>