  • Data: 2023-05-08 23:16:05
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/05/2023 23:05, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Nie potrafisz zapamiętać kilku komend?

    Potrafię. Ale spodziewam się, że pasażer, który prosi o "znajdź jakieś
    fastfoody po drodze, ale nie kebab" albo "o której bysmy dojechali jak
    by zahaczyć o sklep z żarówkami w Otwocku", albo "nie, to jednak prowaź
    tak jak wczoraj, przez most" też dostanie wynik. On nie musi się z mapy
    doktoryzować, aby dostać sensowny efekt, bo i po co, używa tego ad-hoc
    raz na rok. Ogólnie spodziewam się, że proste polecenia bedą
    rozpoznawane w sposob heurystyczny, z kontekstem aktualnej sytuacji oraz
    poprzednich konwersacji i do tego AI typu ChatGPT się nadaje akurat
    całkiem nieźle.