  • Data: 2023-05-08 22:46:58
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/05/2023 13:58, J.F wrote:
    > GPT jest w aucie przydatny, czy sztuka dla sztuki?

    Nie wiem czy jest przydatne, ale asystent googla jest bardzo
    ograniczony, nie rozumie wielu prostych poleceń, albo pokazuję kompletne
    bzdury. Najprostsze polecenie "pokaż stancje benzynowe na trasie
    przejazdu" powoduje konfuzję i idiotyczny wynik. W dodatku sterowanie
    głosowe samą mapą ("omiń następny przystanek") kompletnie nie działa.
    Tak, gdyby było sensowne AI, pytałbym. Koniecznie aby było świadome mapy
    i trasy, to było by przydatne.

    Tylko że tutaj pojawia sie problem, że AA w samochodzie który uzywałem
    przez kilka dni było tak niesamowicie źle działajace, że do tego aby AI
    miało tam jeszcze działać daleko. Ja bym chciał aby działało najpierw
    cokolwiek w sposób pewny.