  • Data: 2020-09-30 13:40:21
    Temat: Re: Antena CB w samochodzie a podłączenie masy
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Żucie szmat się to nazywało kiedyś. Chyba nadal się to tak nazywa.

    Nadal.

    > Ludzie ciekawi trafiaja się, tacy co interesują się transmisjami,
    > sterowaniem, nadajnikami, antenami, naprawiają hobbystycznie i
    > potrzebują porady i to jest bardzo ciekawe.

    Tylko czy takie osoby szukają porad na przemiennikach, a nie w Internecie?

    W temacie: https://www.youtube.com/watch?v=SP-UN8r7WGQ

    > Co innego daleki zasięg, ale do tego bez grubszej kasy cieżko podejść i
    > coraz to gorzej widziane, z uwagi na rozmiar anten.

    Gorzej -- masz na myśli społeczeństwo?

    > PS. Są i ciekawe rzeczy jak przeloty ISS i telemetria. Ale tego na
    > ręcznym radiu nie da się łatwo ogarniać.

    Ludzie odbierają SSTV z ISS na Baofengach z fabrycznej anteny, jest
    aplikacja Robot36 na Androida. https://www.youtube.com/watch?v=B_etsot9RhE

    --
    Zając dowiedział się że jego synowi ktoś w knajpie wybił wszystkie
    zęby. Wchodzi do knajpy i mówi: