  • Data: 2022-02-12 01:56:15
    Temat: Re: Archiwum foto DVD
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-02-11, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Mam różne kopie na BR, czytają się bez problemu :)

    Dałem przykłqd z komercyjnymi BD VIDEO, które naczęściej są BD2L lub i
    BDXL. W odtwarzaczu czy nawet komputerze jak oglądasz film takie błędy
    się nie pojawią, ale spróbuj zrobić pełną kopię odpowiednim
    oprogramowaniem.

    > No, ale nie leżą na biurko tak na codzień.

    Moje też nie leżą na biurku, a jakieś 10-20% miało błędy. Więcej powiem,
    nowe też od czasu do czasu miewają.

    --
    Marcin