  • 61. Data: 2021-04-05 14:26:46
    Temat: Re: Automatyka domowa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-05 o 14:18, Marek pisze:

    > Na razie tylko _ty_ masz problem. Dyskusja była z asystentem czy bez?

    Zamiast pieprzyć od rzeczy i kolejny raz dołączać do grona grupowych
    debili, napisz konkretnie o co ci chodzi?

  • 62. Data: 2021-04-05 14:42:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 5 Apr 2021 14:00:04 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Kto tak twierdził kłamczuchu?

    Ty:
    On Sun, 4 Apr 2021 21:55:27 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Sam zauważyłem, że mając zainstalowanego Asystenta Google
    > wystarczyło o
    > czymś rozmawiać z kimś w pobliżu telefonu, a później usiąść do
    > komputera

    Sugerujesz ,że rozmawiając o czymś z kimś gdy asystent jest *tylko*
    zainstalowany a nie aktywny dostałeś później reklamy w temacie owej
    dyskusji. Nie było tematu, jak się przyznasz, że jednak z samotności
    dyskutujesz sobie z aktywnym asystentem, który czasami ci się myli "z
    kimś".

    --
    Marek

  • 63. Data: 2021-04-05 14:47:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-05 o 14:42, Marek pisze:

> [...]
    > dyskusji. Nie było tematu, jak się przyznasz, że jednak z samotności
    > dyskutujesz sobie z aktywnym asystentem, który czasami ci się myli "z

    Wybacz, ale nie dam ci się sprowadzić do twojego poziomu.

  • 64. Data: 2021-04-05 16:45:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 5 Apr 2021 14:47:49 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Wybacz, ale nie dam ci się sprowadzić do twojego poziomu.

    Padł argument ostateczny.

    --
    Marek

  • 65. Data: 2021-04-05 16:54:29
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Padł argument ostateczny.

    Nie, ale cała kłutliwa dyskusja wielkiego sensu chyba nie ma.
    Ostatecznym jest powołanie się w jakiejkolwiek formie na nazizm, wtedy
    przegrywasz :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 66. Data: 2021-04-05 17:26:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 5 Apr 2021 16:54:29 +0200, "Irek.N." <i...@t...jest> wrote:
    > Nie, [...]

    Wygląda na to, że tak. Palnął głupotę (zmyśloną najprawdopodobniej)
    a teraz w typowy dla siebie sposób wycofuje się z dyskusji. Czekamy
    jeszcze na ewentualne wskazanie błędów ort. lub gr. interlokutora
    jako przecież decydujące argumenty merytoryczne.

    > Ostatecznym jest powołanie się w jakiejkolwiek formie na nazizm,
    > wtedy
    > przegrywasz :)

    Będąc obserwatorem wątku jak odbierasz wypowiedź (wybierz a lub b):

> [...]
    > wystarczyło o
    > czymś rozmawiać z kimś w pobliżu telefonu, a później usiąść do

    a) Użytkownik sugerował w powyższym podsłuchiwanie przez komórkę gdy
    asystent jest nieaktywny ale zainstalowany, co było clue
    kontrargumentacji Seby, że takiego zachowania nie stwierdza się, ale
    nagle Użytkownik wypiera się, że nic takiego nie twierdził.

    czy:

    b) asystent był aktywny (aktywowany wcześniej lub w trakcie,
    świadomie lub nie) przez użytkownika podczas rozmowy "z kimś" - co
    nikt normalny (oprócz użytkownika) wypominać googlowi nie będzie bo
    takie "podsłuchiwanie" jest wyraźnie określone w warunkach
    korzystania z usługi.

    --
    Marek

  • 67. Data: 2021-04-05 18:33:34
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 05.04.2021 14:26, Uzytkownik wrote:

    > Zamiast pieprzyć od rzeczy i kolejny raz dołączać do grona grupowych
    > debili, napisz konkretnie o co ci chodzi?

    Przestańcie koledzy i koleżanki :-) Niech każdy sam decyduje czy chce
    korzystać z usług google czy nie. Ja nawet nie mam usług google w
    telefonie. Używam Lineageos-a na P20 pro i jestem super zadowolony.

  • 68. Data: 2021-04-05 23:25:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-05 o 17:26, Marek pisze:
> [...]
    > kontrargumentacji  Seby, że takiego zachowania nie stwierdza się, ale
    > nagle Użytkownik wypiera się, że nic takiego nie twierdził.

    Heby zarzucił mi, że twierdzę, iż Google nagrywa bez udzielenia zgody na
    nagrywanie, co było nieprawdą i tego właśnie dotyczyła moja wypowiedź
    zaprzeczająca.

    Nie zarzucam Google, że robi to bez mojej zgody.

    Napisałem, że Asystenta miałem zainstalowanego i zauważyłem, że jeżeli o
    czymś mówię w pobliżu telefonu z zainstalowanym Asystenetem to jeszcze
    tego samego dnia dostaję reklamy tego, o czym rozmawiałem ze znajomymi,
    mając telefon przy sobie. Mógłbym uznać to za wyjątkowy zbieg
    okoliczności, ale zdarzało się to wielokrotnie, a dotyczyło to dość
    nietypowych narzędzi lub części zamiennych do tych narzędzi. Co
    ciekawsze narzędzi już nie sprzedawanych od przynajmniej dekady np.
    wkrętarka Makita z akumulatorami NiCd. Model już od wielu lat
    nieprodukowany. Rozmawiam o tym z kolegą podczas pracy, że mam taki
    model Makity, który mi leży bezużytecznie, bo padły już akumulatory
    niklowo-kadmowe. Wieczorem siadam do komputera i pojawiają się reklamy
    akumulatorów do tego właśnie modelu. Zauważyłem wiele tego typu
    podobnych sytuacji.

    Jak odinstalowałem Asystenta ze swoich telefonów i wyłączyłem na swoim
    profilu Google szereg funkcji to sprawa się skończyła. Oczywiście nie
    piszę tu o wyszukiwaniu w wyszukiwarce Google i personalizowaniu reklam
    na podstawie wyszukiwań, bo to jest inna bajka.

    Heby natomiast potraktował moją wypowiedź tak, jakbym zarzucał Google
    szpiegowanie przez telefon bez wyrażenia przeze mnie zgody na nagrywanie
    mojego głosu i przesyłania na serwer. To mu wyjaśniłem, że przecież aby
    móc korzystać z Asystenta to musiałem wyrazić zgody na rejestrowanie
    głosu i przesyłanie go na serwer i to co pisze Heby jest nieprawdą.

    Zaprzeczyłem, że nie odbyło się to bez mojej autoryzacji. Udzieliłem
    Googlowi zgody na korzystanie z mikrofonu i wszystkie związane z tym
    czynności.

    Tak więc proszę, abyś nie kłamał, nie przeinaczał moich wypowiedzi i nie
    szerzył demagogii.

> [...]
    > normalny (oprócz użytkownika) wypominać googlowi nie będzie bo takie
    > "podsłuchiwanie" jest wyraźnie określone w warunkach korzystania z

    Tylko, że Google pozostawia sobie furtkę czy też dupochron: "Czasem
    dźwięk może zostać zapisany, gdy urządzenie nieprawidłowo wykryje
    aktywację (np. odgłos, który zinterpretuje jako ,,OK Google").
    Nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych systemów pod kątem
    ograniczania niezamierzonych aktywacji."

    Jeżeli ustawisz, że Asystent uaktywnia się wypowiedzianym hasłem "OK
    Google" to musi być on cały czas na nasłuchu, aby móc zareagować na to
    hasło.

    Możliwe, że telefon mógł się uaktywniać przypadkowo na skutek złej
    interpretacji wypowiedzi odczytując je jako "OK Google" i rejestrował po
    tym moje wypowiedzi. Nie twierdzę, że jest to celowe i zamierzone
    działanie Googla. Nie wiem jak się to działo, ale się działo. Dlatego
    zrezygnowałem z Asystenta.

    Nie wiem po co ta Wasza dyskusja i przekonywanie mnie, że "jestem
    wielbłądem"? Opisałem fakty, które mi się przytrafiły, a z faktami się
    nie dyskutuje. Można tylko próbować znaleźć odpowiedź dlaczego tak się
    działo.

    Chcesz podyskutować to dyskutujmy, ale proszę Cię nie kłam i nie ubliżaj
    używając ciągle "argumentum ad personam", a jeżeli już się dowalasz o
    "bicie pany" to zwróć uwagę kto temu tak naprawdę jest winien. Odpuść
    sobie swoje uprzedzenia i zwróć uwagę, że nigdy nikogo nie obrażam o ile
    ktoś nie obraża mnie, a skoro ktoś mnie w chamski sposób prześladuje i
    ciągle bez powodu obraża to nie pozostaję mu dłużnym.

  • 69. Data: 2021-04-05 23:35:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/04/2021 23:25, Uzytkownik wrote:
    > Heby zarzucił mi, że twierdzę, iż Google nagrywa bez udzielenia zgody na
    > nagrywanie

    Kłamiesz, pierdoło, nic takiego nie zarzucam.

    Zarzucam kilku osobom w tym wątku poglądy, że czują się szpiegowani
    przez google i to element spisku, bez śladu dowodów. Ty się tylko tutaj
    przyplątałeś w celu nadmuchania swojego pustego ego.

  • 70. Data: 2021-04-06 01:30:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.04.2021 o 23:25, Uzytkownik pisze:

    > Heby zarzucił mi, że twierdzę, iż Google nagrywa bez udzielenia zgody na
    > nagrywanie, co było nieprawdą i tego właśnie dotyczyła moja wypowiedź
    > zaprzeczająca.

    Nie, heby spiera się z Tobą że twierdzisz iż Google słucha i predefinije
    odpowiedzi na podsłuchane rozmowy.

    > Nie zarzucam Google, że robi to bez mojej zgody.

    Nikt nigdzie tego nie podważa.

> [...]
    > niklowo-kadmowe. Wieczorem siadam do komputera i pojawiają się reklamy
    > akumulatorów do tego właśnie modelu. Zauważyłem wiele tego typu

    Wcale nie wykluczam ale ma to związek z zalogowaniem przeglądarki do
    konta google jak i wyborem przeglądarki (wskazujesz w sumie na chrome)
    oraz wyborem reklam pod kątem...

> [...]
    > piszę tu o wyszukiwaniu w wyszukiwarce Google i personalizowaniu reklam
    > na podstawie wyszukiwań, bo to jest inna bajka.

    Wystarczyło zrobić innych tricków, żeby się pozbyć redefiniowania.

> [...]
    > móc korzystać z Asystenta to musiałem wyrazić zgody na rejestrowanie
    > głosu i przesyłanie go na serwer i to co pisze Heby jest nieprawdą.

    Nie. Wyraziłeś zgodę w przeglądarkach w stosunku do google :]

    > Zaprzeczyłem, że nie odbyło się to bez mojej autoryzacji. Udzieliłem
    > Googlowi zgody na korzystanie z mikrofonu i wszystkie związane z tym
    > czynności.

    W telefonie a w przeglądarce i koncie w niej?

    > Tak więc proszę, abyś nie kłamał, nie przeinaczał moich wypowiedzi i nie
    > szerzył demagogii.

    Nikt tutaj nie kłamie, raczej jesteś nieprecyzyjny gdzie i komu
    udzielałeś zgody.

> [...]
    > Nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych systemów pod kątem
    > ograniczania niezamierzonych aktywacji."

    Chuja prawda (w/w)

> [...]
    > wielbłądem"? Opisałem fakty, które mi się przytrafiły, a z faktami się
    > nie dyskutuje. Można tylko próbować znaleźć odpowiedź dlaczego tak się

    Poszedłeś złym algorytmem (własnym) bez pomyślunku :)

> [...]
    > ktoś nie obraża mnie, a skoro ktoś mnie w chamski sposób prześladuje i
    > ciągle bez powodu obraża to nie pozostaję mu dłużnym.

    Heby raczej wskazuje na pewną bezmyślność, którą userzy postępują, nie
    wiem czy to wynika z jego wiedzy czy "nadwiedzy" ale zgoda na
    synchronizację i PERSONALIZACJĘ produkuje czasem takie stany że wynikowa
    sytuacja jest zbieżna. Z opowieści w realu to takie 50/50. Mi się to nie
    zdarza jednak, pomimo że mam synchronizację i używam asystenta w smartfonie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>