  • 161. Data: 2023-05-04 21:31:52
    Temat: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-05-04 o 18:22, J.F pisze:

    > Obrotów na minute.
    Czyli jak myślałem, jednostka z dupy, a ja się zastanawiałem o jakie
    kilovolty im chodzi :) a wystarczyło napisać obr*V/min.

    --
    Janusz

  • 162. Data: 2023-05-04 21:33:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-05-04 o 18:26, Shrek pisze:

    > Zwykle obroty podaje się na minutę:P Tak nie po krasnoludzku:P

    Ale to się chyba wzięło z silników, tam są dość niskie obroty i na
    sekundę wychodziłby ułamki, przy minucie już można zaokrąglić z małym
    błędem do całkowitych.

    --
    Janusz

  • 163. Data: 2023-05-05 07:55:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-03, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
> [...]

    Now wiec tak, aku Samsung INR18650-25R, w miarę nowe (kilkanaście cykli).
    Naładowane i rozładowane w RT, wykazało 2.4228 Ah.
    Naładowane w RT ponownie do pełna.
    Wsadzone do -40C na 12h.
    Rozmrozone i doprowadzone do RT.
    Rozładowane w RT, wykazało 2.4188 Ah.

    Czyli zupełnie pomijalna strata tym bardziej, że warunki sprzyjały
    kondensacji wilgoci.

    A, zrobiłem brutalniej i dałem 4A zarówno ładowanie i rozładowanie.

    --
    Marcin

  • 164. Data: 2023-05-05 08:26:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-03, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    .pdf

    > Zauwaz, ze tu strat pojemnosci nie ma prawie wcale
    > 2.560 Ah srednio przy 0.2C i
    > 2.539 Ah przy 10A.

    Te dane są faktycznie z lekka dziwne, bo zasadniczo to w nieco
    cieplejszych, ale nie aż tak temperaturach wcale nie jest lepiej.

    --
    Marcin

  • 165. Data: 2023-05-05 09:44:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Thursday, May 4, 2023, 5:15:12 PM, you wrote:

    > palą wiecej, ale nie az tak :-)

    Jasssne. Ale to oznacza koszmarnie niską sprawność przy mniejszych
    prędkościach.

    > Poza tym RoMan nie napisał ile sobie pozwolił :-)

    Dlaczego mam się samooskarżać o poważne wykroczenie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 166. Data: 2023-05-05 09:46:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Thursday, May 4, 2023, 6:03:33 PM, you wrote:

    > Niby tak, ale jak Roman pisze 20/100 ... po ile teraz LPG ?

    Ile pali diesel 170 KM przy prędkości mocno nieprzepisowej na
    autostradzie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 167. Data: 2023-05-05 10:53:00
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ile pali diesel 170 KM przy prędkości mocno nieprzepisowej na
    > autostradzie?

    Około 10L/100 Cena LPG to 3zł, diesel 6zł wychodzi po równo.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 168. Data: 2023-05-05 12:08:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 May 2023 09:46:28 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ile pali diesel 170 KM przy prędkości mocno nieprzepisowej na
    > autostradzie?

    A ile to jest mocno nieprzepisowa?

    ostatnio zresetowalem komputer i wyszlo 5.9.
    Przy sredniej 120.

    No i co z tego, ze chcialem pojechac szybciej - pod Wroclawiem sie nie
    dało, za duzo ciezarowek i innych zawalidrog.
    I nawet jak chwile pojechalem 170, to potem musialem zwolnic do 90.

    Moze w nocy bylaby okazja do sprawdzenia, albo w Niemczech ...

    A miernik spalania chwilowego nic nie pomoze, bo on tak lata po calym
    zakresie ...

    Ale doswiadczenie mi mówi, ze tylko Nubira palila 20/100 ...

    J.

  • 169. Data: 2023-05-05 12:12:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 May 2023 05:55:45 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > Rozmrozone i doprowadzone do RT.
    > Rozładowane w RT, wykazało 2.4188 Ah.
    >
    > Czyli zupełnie pomijalna strata tym bardziej, że warunki sprzyjały

    kondensuje sie czysta woda - ona prawie nie przewodzi.

    A probowales rozładowywac w zamrazarce?

    > A, zrobiłem brutalniej i dałem 4A zarówno ładowanie i rozładowanie.

    Przy ładowaniu prąd chyba szybko spadł.

    Ale w zamrazarce to mniejszym prądem rozladuj.

    J.

  • 170. Data: 2023-05-05 12:19:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 May 2023 21:31:52 +0200, Janusz wrote:

    > Czyli jak myślałem, jednostka z dupy, a ja się zastanawiałem o jakie
    > kilovolty im chodzi :) a wystarczyło napisać obr*V/min.

    to jest obr/min/V, czy jak kto woli - obr/(min*V), czyli
    obrotów na woltominutę :-) Minutowoltę ? :-)

    Uwaga - moze tez działac w drugą strone, tzn jakie napiecie sie
    wygeneruje w pracy prądnicowej.

    J.